Naked 3 od Urban Decay

středa, května 07, 2014

Tak ani já jsem neodolala tomuhle šílenství Naked paletek od Urban Decay a stala jsem se šťastnou majitelkou té nejnovější - Naked 3. A kdo by taky odolával, když je to jedna z nejlepších paletek o které jsem kdy slyšela nebo ji vlastnila? :-) Musím říct, že po rozbalení jsem na ni nejdřív koukala jako na svatej obrázek a až třetí den jsem se ji rozhodla vyzkoušet.


Proč jsem se pro ni rozhodla? No, už dřív jsem koukala na jedničku a dvojku a obě se mi moc líbily (i když jednička trošku víc), a říkala jsem si, že až si našetřím, tak si jednu z nich koupím :-). No jenže pak vydali Naked 3, která je laděná do růžových tónů a věděla jsem, že ji musím mít :-) A musím říct, že jsem to vydržela celkem dlouho, než jsem si ji objednala. Mezitím jsem na ní viděla spoustu recenzí a utvrdila jsem se v tom, že tahle paletka je ta pravá.

Paletku jsem si nakonec objednala z BeautyBay.com, kde se mi v tu chvíli zdála nejvýhodnější cena - 38,11 Liber, což v tu dobu dělalo 1278 Kč. Paletku jsem si objednala v sobotu 22.3., a v pondělí 24.3. ji odeslali (v mém účtu na Beauty Bay byla označena jako dispatched). Pokud si dobře pamatuju, tak k nám na poštu přišla až další čtvrtek , tedy 3.4. a já si jí vyzvedla v pátek :-). Já jsem si jako typ dopravy zvolila International Saver, která je zdarma, ale nemůžete tam sledovat pohyb zásilky. U tohoto způsobu je uvedena doba dodání 5 - 7 dní, což skoro odpovídalo. U nás na poště to bylo osmý pracovní den od odeslání. Přiznám se ale, že jsem byla lehce nervózní, zda paletka opravdu dorazí a zda to nebude fake. Naštěstí v pořádku dorazila a fake to není :-)


Paletka dorazila v bytelném balíčku, za to musím BeautyBay opravdu pochválit. Kartonová krabice, papír a dvojí zabalení do bublinkové fólie. Přes tohle všechno jsem se k mojí Naked 3 musela probojovat. :-)





Dvojitá bublinková folie

Co tedy musím pochválit je úžasné balení paletky. Nejen samotná paletka, která, která má zajímavý plastický povrch, ale i krabička je fakt krásná. Líbí se mi, že je vevnitř vzorovaná, je vidět, že si na tom dali záležet. Zatím ji mám schovanou a nevím kdy se odhodlám ji vyhodit :-)




No a co bylo uvnitř krabičky? Tak v první řadě samozřejmě paletka Naked 3. Kromě paletky tam byly ještě vzorečky 4 očních primerů od Urban Decay.


Teď už k samotné paletce. Je pěkně bytelná, nemusím se bát, že ji poškodím, dobře se otvírá i zavírá. Uvnitř paletky je na spodní straně víčka  krásné velké zrcátko. K tomu mám jeden mínus. Byla na něm nalepená ochranná folie, která šla pěkně ztuha sundat. Navíc zrcátko je docela těžké, takže ze začátku se mi kvůli tomu paletka převažovala, když jsem měla vyndaný štětec, který sloužil jako závaží na straně se stíny. Zajímavý ale je, že teď už se to vůbec nepřevažuje a víčko se vždy zasekne v určitém úhlu. Což je dobře, protože to mě pěkně štvalo :-). 

Na zadní straně krabičky a paletky najdete kód.


Štětec, štětec, štětec. No s ním se Urban Decay tedy nevytáhlo. Sice vypadá pěkně a v ruce se dobře drží, ale štětiny jsou bohužel umělé a ne moc jemné. Štětec má dva konce a podle jeho názvu Crease & Shadow Brush lze odhadnout, na co jsou zamýšleny. Každopádně konec "shadow", ten menší, placatý, zaoblený do špičky, se mi pro tyhle stíny zdá naprosto nevhodný. Když už tak bych ho použila na nějaké krémové stíny, ale nejspíš ho nebudu využívat vůbec. Druhý konec "crease" už se v případě nouze využít dá, protože je huňatější a tím pádem i trochu měkčí. Já jsme ho zkoušela použít na nanášení stínu na celé víčko a do očního obloučku.


No a stíny. Ty jsou úplně boží. Krásné barvičky, nemůžu říct, že by se mi některá nelíbila. Taky se mi moc líbí názvy jednotlivých odstínů. Zatím nejradši používám Burnout, Limit, Liar a Mugshot. Čekala bych, že stíny budou více "máslovější", podle toho co jsem viděla u recenzí na Naked a Naked 2. Ale už jsem i někde četla, že trojka je oproti předchozím dvěma víc přášivější. Ale není to nic hrozného. Co se mi ale moc nelíbilo byla taková zvláštní, ne zrovna moc příjemná vůně stínů. Ne, že bych paletku schválně očuchávala, ale bylo to celkem silně cítit. Když jsem to porovnávala s mojí Sleek paletkou tak ta voní takovou tou "kosmetickou vůní", opravdu nevím jak jinak bych ji popsala. Kdežto Urban Decay byla cítit spíš uměle a chemicky. Ale tak kvůli vůni jsem si ty stíny nekupovala :-) Navíc do týdne to vyprchalo, takže je to ok.





Nakonec bych se ještě v rychlosti zmínila o vzorečcích primerů. V malé papírové knížečce najdete vzorky primeru Original, Eden, Sin a Anti-aging od Urban Decay. Já jsem zatím zkoušela jen Original. Oční stíny s touto bází by měly vydržet 24 hodin. Tak dlouho jsem na očích stíny nikdy neměla, ale vydrží fakt dlouho. Každý vzoreček by měl obsahovat množství primeru, které by mělo vystačit na týden. To nemůžu potvrdit, protože ten primer nepoužívám v kuse, ale je tam toho celkem dost.





Shrnutí: Paletku Naked 3 od Urban Decay jsem si hned zamilovala, stíny jsou nádherné a i když to není levná záležitost, tak pokud se někomu líbí, určitě se vyplatí si našetřit a koupit si ji.

Taky se může líbit

0 komentářů