Moje knižní nákupy

pondělí, května 19, 2014

Já jsem takový knihomol, ráda si knížky čtu, půjčuju z knihovny a i kupuju. Miluju vůni nové knížky :-) No a protože se v současné době snažím udělat něco se svým tělem, fyzičkou, stravou atd. tak jsem si logicky k tomu pořídila nějaké knížky. Kromě toho taky mám ráda různé kuchařky, kdyby to šlo, tak bych si snad koupila každou druhou (ne to přeháním, ale líbí se mi jich opravdu hodně). S mou sbírkou kuchařek se ale pochlubím možná jindy.


Za posledních několik měsíců do mé sbírky přibylo "pár" kousků, i díky světovému dni knih, kdy některá knihkupectví prodávala knihy bez dph (toho jsem přece musela využít :-) ). Ráda bych se tedy s některými z nich pochlubila a časem o některých vybraných napíšu i víc. Teď bohužel nemám kvůli škole čas je číst, takže jsem i některé rozpůjčovala...


Běh:

Běh a maraton - úplný průvodce; podtitul zní Jak běhat rychleji, chytřeji a dál. Běžná cena 349 Kč, já jsem kupovala v Neoluxoru se slevou. Tuhle knížku jsme si koupila, protože obsahuje všechno podstatné o běhání, prostě od A po Z a mě jako začínající běžkyni to přišlo užitečné mít takového průvodce, kde se dozvím co potřebuji. Obsahuje různé tréninkové plány, i na 5 km, jelikož mám teď ale plán podle Endomonda, tak ho zkoušet nebudu. Možná až pak ten na 10 km :-)



Když běhá žena, Alexandra Heminsleyová. Běžná cena 279 Kč, já kupovala v Knižním klubu se slevou. Po téhle knížce jsem toužila od té doby, co jsem si na internetu přečetla ukázku. Říkala jsem si - to jsem celá já, v tom příběhu jsem se poznávala. Samozřejmě to byla část, kdy Alexandra začínala běhat a ne ta část, kdy běhala maratony. Skvělé vyprávění, při kterém jsem se toho hodně dozvěděla (už ji mám totiž dočtenou :-) ). Navíc obsahuje praktické rady a tipy.


Cvičení:

Posilování středu těla - Anatomie, Abigail Ellsworthová. Běžná cena 399 Kč, já kupovala se studentskou slevou. Ze série Anatomie mě ještě zajímá Střečink a Fitness pro ženy. Líbí se mi, že obsahuje spoustu cviků a navíc vidím, které všechny svaly se při nich zapojují. Momentálně jsem ji půjčila, takže jsem ji ještě moc nevyzkoušela.


Výživa:

Život bez pšenice (The Wheat Belly), William Davis. Běžná cena 298 Kč, já se slevou - jak jinak. Na tuhle knížku jsem hodně zvědavá, momentálně je však také půjčená. Ale já si (zatím) život bez pšenice nedokážu představit.


Jídlo na prvním místě, Dallas a Melissa Hartwigovi. Podtitul Paleo mýtů zbavené. Běžná cena 329 Kč, já opět se slevou. Než jsem ji půjčila, tak jsem sithla přečíst prvních pár stránek. Asi nebudu souhlasit úplně se vším, co se tam bude psát, ale je to opravdu moc zajímavé. Těším se až si počtu.


Taky se může líbit

0 komentářů