Pro a proti - Mary Kay TimeWise čistící krém 3 v 1

středa, října 12, 2016

Dnes bych se chtěla podělit o své zkušenosti s čistícím krémem od společnosti Mary Kay, který jsem právě dopotřebovala. Je to krém z řady TimeWise určený k čištění obličeje a krku a používat by se měl ráno a večer.



V balení je 127 g a stojí 750 Kč, takže to vychází necelých 6 Kč na gram. (Ještě počítat umím :D ). Já jsem používala verzi pro suchou až normální pleť. A proč jsem ji používala. No, já sama bych si tento přípravek nekoupila, protože je určený pro boj s vráskami, což snad ještě chvíli nebudu muset řešit. Ale mamka ho měla v zásobě, a protože svůj vlastní měla skoro nový a tady se blížil datum spotřeby a do té doby by ho nestihla spotřebovat, takže ho dala mě. :-)


A proč je to vlastně 3 v 1 - čistící krém by měl kombinovat účinky proti stárnutí a tři kroky péče o pleť v jednom - čištění, osvěžení pleti (místo tonika) a měl by pleť zanechat na pohled mladší. Měl by být také vhodný pro citlivou pleť, nemastný, neparfemovaný, nekomedogenní (neucpávat póry) a klinicky testovaný na podráždění a alergii pleti.


A moje zkušenosti. Opravdu je to krém, takže po nanesení na vlhký obličej moc nenapění, což ale nevadí. Obsahuje takové malé růžové kuličky, které podle mě mají za úkol jemný peeling. Ale opravdu to není nic hrubého, jako u normálního peelingu, spíš taková jemná masáž. :-) No a po opláchnutí a osušení obličeje je moje pleť pěkně jemná a hladká, líbí se mi, že nemám pocit suché pokožky, což po některých přípravcích mívám. Na druhou stranu je to opravdu hodně jemný čistič. A protože já mívám problémy s černými tečkami, kdy je nutné pleť vyčistit opravdu do hloubky, tak jsem ho musela sem tam střídat i s jinými přípravky. Jinak mi vydržel celkem dlouho, cca půl roku pravidelného používání.

Taky se může líbit

0 komentářů