Říjen - měsíc očisty - den 12, 13, 14

sobota, října 15, 2016

Tyto tři dny shrnu do jednoho příspěvku, protože bohužel nestíhám. Říkám si, že jsem si pro svoji očistu nemohla vybrat horší měsíc než říjen, kdy toho mám v práci opravdu hodně, že chodím domů úplně vyplivlá...

Ale nebudu si stěžovat, myslím, že i přes to se mi nedaří úplně špatně. Kdybych si totiž očistu nenastavila, tak by to bylo daleko horší a to vím jistě :-). Takhle mám šanci, že si zachovám svou váhu, případně možná něco zhubnu a ne, že naberu kila navíc.

Středu jsem opět začala vodou s citrónem (mám radost, že v tomhle jsem aspoň důsledná). Fit jídlo v jídelně tento den nebylo podle mě moc fit, ale byla to lepší volba než jiné. Bramborové noky s žampionovou omáčkou a kuřecím prsíčkem, k tomu hovězí vývar. Večer jsem šli ale na večeři do restaurace, kde jsme si dali napůl pizzu a mexickou quesadillu. Takže žádná sláva, ale nelituji toho, bylo to moje naprosto vědomé rozhodnutí. (Fakt jsem toho měla po práci dost)

Oběd
Čtvrtek už tradičně teplá voda s citronem po ránu. Přes den jídlo jakž takž, i když práce mi dávala zabrat. K obědu asijské nudle s kuřecím masem, není to ideální, ale v půl druhý už jsem si mohla vybrat mezi tímhle, smetanovým rizotem a svíčkovou s knedlíkem :-). Tak jsem si k tomu dala aspoň meloun a ananas. Večeře ale opět nic moc, objednali jsme si pizzu. A protože jsem měla výčitky svědomí, zacvičila jsem si večer aspoň fyzioterapeutické cvičení a jógu, když už nic jiného.

Oběd
Pátek 14.10. nastala změna - došel citrón! Uáá. V tom pracovním shonu jsem zapomněla koupit další. tak jsem si dala jen teplou vodu. No, můžu říct, že s citrónem je to mnohem lepší :-) K obědu jsem tentokrát měla lečo (trochu jsem se ho v jídelně bála, ale bylo moc dobrý) se šťouchanými brambory, ale ty jsem nesnědla všechny. No a zeleninovou polívku s luštěninami. Večeře opět horší, nejprve s přítelem napůl Caesar salát z Puzzle Salads a pak nálož z Mc - cheeseburger, nějaké hranolky a McSundae s čokoládovou polevou. Jo, je to ostuda.

Oběd

Taky se může líbit

0 komentářů