Říjen - měsíc očisty - den 10 a 11

středa, října 12, 2016

Dnes opět začínám den s teplou vodou s citronem. Už si na to pomalu začínám zvykat :-). Jinak nic zajímavého. Jídlo jsem měla v pohodě, nic nezdravého. 


Co se týče pohybu, je to horší. cestou z práce jsem uvažovala nad tím, že bych si ještě šla zaběhat, ale cestou z autobusu mě udolala zima a když jsem došla do příjemného teplíčka doma, tak se mi už zpátky ven nechtělo :-(.

Nakonec jsem se ale přece jen odhodlala a aspoň jsem si zacvičila večer jógu.

Jedenáctý den a ráno opět voda s citronem, zatím jsem nevynechala jediný den. :-) Jídlo dnes také v pohodě, i když občas mě trápí chutě na něco nezdravého. K obědu jsem měla pohankové rizoto se zeleninou, červenou řepou a krůtím prsíčkem. Mňam. Ještě, že ve firemní jídelně se opravdu dají vybrat zdravá jídla, protože vařit si doma den předem zatím nezvládám.

oběd

Co se týče cvičení, tak dneska jsem si pořádně dala do těla. Tento měsíc máme v práci domluveno několik studiových hodin zadarmo v nedalekém fitku Balance club Brumlovka. No a já jsem se přihlásila na hodinu funkčního tréninku. Byla to makačka, už po zahřátí a protažení jsem měla dost, ale vydržela jsem až do konce a teď mám ze sebe radost :-). Po zahřátí nám trenér připravil takovou dráhu z různých stanovišť na které jsme se střídali v intervalech. Byly tam cviky na podložce, kliky a to byly ty jednodušší stanoviště. Cvičilo se s bosu, se švihadlem, stepem, takovýma vakama naplněnýma vodou (nevím, jak se tomu říká). Nejzajímavější pro mě asi byly stanoviště s takovými dlouhými pružnými lany. Na jednom stanovišti jsme se k lanu připásali a museli jsme sprintovat proti odporu na druhou stranu místnosti. Na druhém stanovišti jsme lana "rozvlnili" rukama. Pro představu přikládám obrázky.



Taky se může líbit

0 komentářů