Říjen - měsíc očisty - den 8 a 9

pondělí, října 10, 2016

Osmý den jsem opět zahájila teplou vodou s citronem.  Jinak to byl spíš odpočinkový den. Necvičila jsem, ale jen jsem se zaměřila na zdrav jídlo, což se mi podařilo. K obědu jsem měla výborného pstruha lososovitého.
Devátý den jsem se probudila až v půl jedenácté :-). Tomu říkám super neděle. Ale protože to je už skoro čas oběda, začínám opět teplou vodou s citronem a pak si dám jen banán na snídaňo-svačinu, protože za chvíli si už dám oběd... Je mi jasné, že dnes už si zacvičit musím, ale ještě se donutit.

Jinak jsem si uvědomila, že na začátku své výzvy jsem se vlastně jen zvážila, ale už nezměřila. Takže jsem to napravila. Jde mi hlavně o to vylepšit čísla v pase a přes pupík. V ostatních partiích to pro mě zas tak důležité není, proto sem dávám jen tyto dva rozměry (a stydím se za ně):

Pas: 77 cm
Pupík: 94 cm (to je prostě hrůza)

Chtěla bych mít do konce měsíce v pase aspoň 75 cm a přes pupík 90 cm, ale uvidím, jak to půjde.

Nakonec jsem si tedy zacvičila Zuzku Light a její Bunny Slope Workout číslo 3.

Taky se může líbit

0 komentářů