Říjen - měsíc očisty - den 6 a 7

sobota, října 08, 2016

Tak šesté ráno začínám teplou vodou s citronem, zkusím to pít teď každé ráno. Jinak jsem se zvážila a mám radost, čísla se posunula lepším směrem! :-)

datum: 6.10. 2016
kg: 73,2
tuk: 27,9
voda: 49,5
svaly: 35,1

Celý den jsem jedla dobře, ale večer jsme šli na večeři (tuňákový tatarák a hovězí steak s bramborem napůl s přítelem) a dopřála jsem si alkohol, malinové mojito a bílé víno.

No, sedmé ráno bylo po včerejším ponocování trochu náročné. Ale opět jsem si dala teplou vodu s citronem, ale přidala jsem si do toho matcha tea, aby mě to trochu nakoplo. K snídani jsem si dala dva celozrnné žitné knäckebroty s lučinou, kvalitní šunkou a nízkotučným plátkovým sýrem. V práci jsem ale potřebovala doplnit energii, takže jsem si dala slunečnicový chlebíček s bramborovým salátem a debrecínkou (to není úplně ideální, ale taky ne nejhorší) a bílou Activii nápoj. K obědu kuřecí satay s jasmínovou rýží. No a pak jsem bohužel zase zhřešila večer pizzou. Njn, je to těžký :-(. Ale jsem ráda, že i tak jsou výsledky...

oběd

Taky se může líbit

0 komentářů