VIP den s NYX v parfumerii Douglas

sobota, října 08, 2016

Jak lépe strávit státní svátek než tím, že potěším svoji dívčí dušičku a nechám se profesionálně nalíčit? (Jo, přiznávám, jsou i jiné možnosti, ale ty se mi nehodí do příspěvku :-) )


Ráda využívám tyhle akce, kdy mě někdo nalíčí, doporučí vhodné produkty a poradí triky jak na to. Takže když jsem objevila, že v nově otevřeném Douglasu v Palladiu bude VIP den se značkou Nyx, neváhala jsem a přihlásila jsem se. Proč si nezpříjemnit státní svátek a nenechat se trochu rozmazlovat? :-)


Takže 28.9. jsem dopoledne strávila příjemnou hodinku v Douglasu. Slečna, která mě líčila byla moc příjemná a pomohla mi pak i s výběrem toho, co si koupit. (Samozřejmě jsem neodešla s prázdnou, ale to jsem ani nečekala...)


Bohužel, některé věci měly vyprodané, ale to je asi u Nyxu častý problém, jak jsem pochopila z různých sociálních sítí. Co jsem si tedy odnesla?

Nyx Studio Perfect Photo Loving Primer, odstín 01 clear, 30 ml za 299 Kč. Primer má za úkol vyhladit póry a drobné vrásky a udržet make-up celý den. Zatím jsem ho měla jednou, takže na hodnocení je ještě brzy.


Nyx Matte Blotting Paper, 50 ks matujících papírků za 167 Kč. Ještě jsem je nezkoušela, dodělávám ty, co mám načaté.



Rtěnka Nyx Matte Lipstick 09 Natural za 199 Kč. Slečna mě líčila jiným velmi podobným odstínem (název si nepamatuji bohužel), který byl ale vyprodaný. Pomohla mi pak vybrat právě tento velmi podobný odstín. Je to taková přirozená barvička lehce do fialova a moc ráda ji nosím. Asi bude mojí oblíbenou podzimní rtěnkou. Na rtech moc dlouho nevydrží, ale nevysušuje a je příjemná na nošení.





Oční stíny jsem si koupila dvoje, kterými jsem byla nalíčená. Jsou to odstíny z řady Prismatic a to 04 Girl Talk, který je světlý, řekla bych takový béžovo-růžový a hodí se jako základní stín na celé víčko. Druhý stín je 09 Fireball a je to taková měděná červeno hnědá sytá barva ideální na podzim. Jeden za 139 Kč. Oba jsou krásně lesklý, máslovitý a s pěknou pigmentací. Moc se mi taky líbí obal s otvíráním v podobě mašličky. Jako dárek k nákupu jsem pak dostala ještě stín z řady Hot singles v odstínu 51 Money Maker, který je limetkově zelený a má jemný shimer. Zatím jsem ho zkoušela pouze na ruku a z jeho pigmentace tedy vůbec nadšená nejsem.





Koupila jsem si ještě štětec Nyx Pro Dual Fiber Brush, který hodlám používat na tvářenku, případně na konturování.



No a k nákupu jsem ještě dostala lesk na rty Nyx Butter Gloss v odstínu 02 Éclair. Podle obalu jsem čekala, že barva bude výraznější, ale na rtech jen jemně zabarví do světle růžova.



Pak jsem si koupila ještě nějaké věci pro péči o obličej a šumák do koupele značky Douglas, ale o tom až někdy příště.


Taky se může líbit

0 komentářů