Říjen - měsíc očisty - den 2

pondělí, října 03, 2016

Dnešek vypadá, že již bude úspěšnější. Ráno jsme si k snídani dali jogurt s banánem hruškou, chia a slunečnicovými semínky. K tomu džus z červených pomerančů.


No a dopoledne jsme vyběhli ven. Byly z toho 3 km za 22 minut.

Zbytek dne se už bohužel tak nevyvedl. Odpoledne jsme vyrazili navštívit jedny známé. Cestou jsme se stavili v Mělníku na oběd. Já si dala lososa, ale pak jsme si jídla prohodili, abychom navzájem ochutnali, takže jsem oběd zakončila kachním prsíčkem se zelím. :-)

No a cestou k autu jsme šli kolem cukrárny, kde mě zlákala výborná zrzka. S sebou jsme nakoupili nějaké zákusky, ale to jsem pak jen jeden maličko ochutnala. 


Kdo by odolal?

Na návštěvě jsem se celkem držela. Dala jsem si deci vína, dvě jednohubky a pár nesolených kešu.

Bohužel cestou domů jsme se stavili na jídle v Mekáči, takže den sice nadějně začal, ale pak trochu hůř skončil. Ale nelituji toho. Zmrzlina rozhodně stála za ochutnání a ten mekáč nějak přežiju.

Taky se může líbit

0 komentářů