Byla jsem běhat

středa, dubna 02, 2014

Jo jo, už je to tak. Dneska jsem si byla letos poprvé zaběhat. I když to nebyl čistý běh, ale běh střídaný s chůzí vždy po minutě. Ale tak někde se začínat musí. Loňský rok jsem vyběhla párkrát - dalo by se to spočítat na prstech, tak doufám, že se letos hecnu a vyběhnu častěji.



Sice - já jsem rozhodně procházkový typ a mým oblíbeným pohybem je chůze - běh rozhodně nemiluju. Ale myslím, že pro moje tělo (a i mysl) to doufám bude prospěšné a proto se do toho letos pouštím znovu. Mým cílem není zaběhnout maraton, ale vypracovat se a v klidu pak zvládat běh okolo 5 kilometrů, abych při tom mohla relaxovat a nefuněla jako lokomotiva :-) (I když na tom má nějaký podíl také alergie na pyl, která mi ucpává dýchací cesty.)


A fotka na závěr běhu :-)

Takže tak to je a vzhůru do toho! Zavázat boty a jde se na to :-)

Taky se může líbit

0 komentářů