Týden 12 a můj boj

úterý, dubna 08, 2014

Tento týden jsem pojala spíš relaxačně. Obdivuji ty, kteří do toho umí dát naprosto vše a jedou naplno a výsledky jsou vidět za relativně krátkou dobu. Ráda se koukám na jejich pokroky a tím se motivuji k dalšímu cvičení, pokrokům, zdravému jídlu... Sice nejsem tak aktivní jako oni a moje pokroky jsou spíše v rámci malých krůčků, ale už to, že se snažím už celkem dvanáct týdnů je pro mě určitá výhra. Takže ještě aspoň jeden tucet! :-)

Pondělí - Dnes žádné cvičení, ale k večeři byly burgříčky a ty přece musím ukázat - bez housky a bez slaniny jsou v podstatě zdravé, maso je hovězí a namleli jsme si ho doma.


Úterý - Po dlouhé době jsem si dala opět Jillian 30 Day Shred - level 2. A byla to zase makačka.

Oběd - zbylé burgery od včera.

Věčeře - Citronová kuřecí prsíčka podle receptu z knížky Jídlo jako životní styl II.

Středa - Ve středu jsem poprvé tento rok vyběhla, i když asi bych to tak nazývat úplně neměla, když to byly intervaly mírného běhu střídaného s chůzí :-) Ale i tak. Do mobilu jsem si díky T-mobilu totiž stáhla Endomondo v premium verzi, tak to musím přece pořádně ozkoušet (předtím jsem používala Runkeeper). Nastavila jsem si tam tedy tréninkový plán na 5 km a uvidíme jak se to vyvine.

Salát s fazolovými klíčky a trochou slaninky :-)

Čtvrtek - Po včerejším běhu celkem dost cítím oblast kyčlí a vnitřní stranu stehen, k večeru cítím, jak to začíná tuhnout a proto jsem si dala Cvičením proti bolesti - kyčelní kloub a musím říct, že to fakt pomohlo.

Pátek - Dnes jsem zkusila jedno kolo workoutu z prvního dne Killer Fat Burn Workout Challenge - 7 denní výzvy od DailyHiit (Bodyrock.tv), protože Nikki o této výzvě napsala super článek a mě to lákalo zkusit. Bohužel jsem tu sestavu dala jen jednou. Byla jsem celkem unavená. Ale i to se počítá :-)

Svačina - Knäckebrot s cizrnovou pomazánkou Alnatura

Večeře - celozrnné špagety s rajčatovou omáčkou
 Alnatura, olivami a parmazánem

Sobota - Dnes jsem si opět zaběhala (mírný běh/chůze) a mám ze sebe proto dobrý pocit. I když ta alergie mě při tom trochu ničila. Pak jsem se protáhla pomocí Cvičením proti bolesti - dolní končetina, abych pak opět nebyla ztuhlá. Taky jsem se rozhodla, že na veletrh Bojujeme s tuky se podívat nepůjdu, protože a) je to v Letňanech a nechce se mi tam táhnout takovou dálku a za b) příští víkend se na výstavišti v Holešovicích konají veletrhy Biostyl a Zdraví a ty mě lákají mnohem víc, více info zde. No a při věčeři jsem zjistila, že mi nechutná tofu - musela jsem do do sebe přímo nasoukat - přece to nevyhodím :-) Přitom v miso polívce mi kostičky tofu chutnají moc, ale ty mají úplně jinou strukturu a chuť. Tak nevím.

Svačina - odtučněný tvaroh s banánem a troškou
zlatého sirupu

Večeře - Opečené tofu naložené v sojovce se zeleninou

12. týden
1.4.2014Jillian Michaels - 30 days shred - Level 2
2.4.20143 km chůze/běh - 28 min, 10718
3.4.2014Kyčelní kloub - Cvičením proti bolesti - 5. díl
4.4.201410581, KILLER FAT BURN WORKOUT Challenge Day #1 - 1x
5.4.20143,3 km chůze/běh - 30 min, Dolní končetina - Cvičením proti bolesti - 10. díl
6.4.201410005

Výsledky - na to, že tento týden nebyl zrovna intenzivní, jsem se udržela na stejné úrovni a mám z toho radost :-)

Vážení:
datum7.1.24.3.31.3.7.4.
váha kg70,168,769,169,1
% tuku26,225,125,425,4
% svalů36,136,536,436,4

Měření:
datum7.1.24.3.31.3.7.4.
pas77 cm73 cm73 cm73 cm
přes pupík93 cm90,5 cm90,5 cm90 cm
přes boky100,5 cm99 cm98,5 cm99 cm
přes prsa97 cm94 cm94 cm94 cm
obvod stehna57 cm55,5 cm56 cm56 cm

Taky se může líbit

0 komentářů