Veletrh Biostyl a Zdraví

sobota, dubna 12, 2014

Tento víkend probíhá na výstavišti v Holešovicích Festival Evolution, který v sobě zahrnuje několik veletrhů - mě nejvíc zajímaly veletrhy Biostyl a Zdraví, které se konaly už podeváté. Já jsem se tam ale včera vydala úplně poprvé.



No a jaký je ten veletrh? Pro ty, co se zajímají o zdravý životní styl, biopotraviny, biokosmetiku atd. rozhodně stojí za návštěvu. Je toho tam spousta. Stánky s biopotravinami, ale i nebio zdravými potravinyami, různé doplňky výživy, jako například mladý ječmen a takové věci, různé oleje na vaření i na pleť, biokosmetika a jiná různá kosmetika, například z konopí. Každý si rozhodně najde to svoje. 

Co na tomto veletrhu oceňuji já je, že se tam dá i najíst - můžete si koupit různá jídla, zdravé dortíky, sušenky, koláčky... ale i ochutnat spoustu ochutnávek. To je moje :-). Takže podle toho se dá taky tušit, co jsem si nakoupila. Bohužel ne všechno můžu ukázat, protože něco jsem hned snědla. Jako například výborné sušenky z konopných semínek a pak dva koláčky s povidly koupené ve stánku Countrylife - o ty jsem se podělila s přítelem (nejsem takovej nenažranec :-) ).

Domů jsem si koupila dvě paštiky z tofu od společnosti VETO - příchutě Orient a Bazalka a česnek. Ty se dají koupit v krámcích se zdravou výživou, ale i v Globusu nebo Tescu, jak jsem se dočetla na letáčku. Více info na www.tofu.cz.




Pak jsem si koupila ještě bio veganskou pomazánku Spar Veggie s fazolemi na mexický způsob. 



No a nakonec trošku kosmetiky - koupila jsem si ještě balzám Saloos granátové jablko. Přijde mi to jako taková užitečná věcička na cesty.




Kromě věcí, které jsem si koupila jsem si taky nabrala hromadu různých letáků a brožurek a i tento magazín z Countrylife.


Jednodenní základní vstupenka je za 200 Kč, já jako student jsem si koupila zvýhodněnou za 125 Kč.



Taky se může líbit

0 komentářů