Můj boj - týden 13 a 14

úterý, dubna 29, 2014

Teď jsem kvůli škole trochu ve skluzu s týdenním publikováním článků o mém boji, ale ono teď stejně nemám moc čas bojovat, takže se hlavně snažím přežít a vydržet tam, kam jsem se dostala. :-) Teď tedy konečně 13. a 14. týden, které jsem spojila do jednoho článku, protože ve 13. týdnu toho bylo trochu méně.

Týden 13
Ve třináctém týdnu se mi zdá, že jsem trochu polevila. Sice jsem byla dvakrát běhat, ale zase cvičení jsem moc nedala. Na druhou stranu jsem zase nachodila dost kroků. Hlavně ale v jídle jsem se moc nehlídala.

Úterý - To byl zase "makací den" - běhala jsem a cvičila jako divá :-)

Středa - Dnes žádné cvičení, jen jsem nachodila celkem dost kroků. Po dlouhé době jsem byla v práci na obědě a tohle byla bohužel v jídelně Sodexa nejlepší volba. 


Čtvrtek - Dnes zase Jillian, abych nevyšla ze cviku.

Snídaně - jogurt s banánem a Dobrou vlákninou Bonavita

Oběd - dnes opět v Sodexu a lépe - zeleninová musaka

Pátek - Opět běhání, i když v mém případě běh střídaný s chůzí. Nějak mě ale z toho rozbolel kotník :-(

Svačina - Tvaroh s pažitkou a okurka
Sobotní snídaně - čokoládová ovesná kaše a banán

Neděle - Dneska jsem si trošku procvičila bříško a víc horní končetiny :-)

13. týden
8.4.20143,54 km chůze/běh - 30 min, Kyčelní kloub - Cvičením proti bolesti - 5. díl, Ploska nohy - Cvičením proti bolesti - 8. díl, 15 Minut Cviceni Pro Bricho - Posileni stredu zacatecnici, 10272
9.4.201410862
10.4.2014Jillian Michaels - 30 days shred - Level 2
11.4.20143,82 km chůze/běh - 30 min, 12846
13.4.201415 min cvičení pro pás, boky a břicho - Zkracovačky, How To Lose Arm Fat - XHIT Rebecca Louise

Vážení:
datum7.1.31.3.7.4.14.4.
váha kg70,169,169,169,4
% tuku26,225,425,425,6
% svalů36,136,436,436,3

Měření:
datum7.1.7.4.14.4.
pas77 cm73 cm73 cm
přes pupík93 cm90 cm91 cm
přes boky100,5 cm99 cm99 cm
přes prsa97 cm94 cm94 cm
obvod stehna57 cm56 cm56 cm

Týden 14
Tenhle týden se docela ochladilo (už o víkendu), takže s běháním to asi nebude žádná sláva, neboť bych s mým vybavením venku zmrzla (nemám žádné dlouhé legíny, nebo tepláky vhodné k běhání).

Pondělí - zacvičila jsem si sestavu, kterou vymyslela a na svém blogu zveřejnila Nikki z Mojetělo. Jmenuje se to a ten název odpovídá. :-) Já jsem si dala opakování trochu méně a některé cviky jsem vynechala, viz obrázek. Plánuji si v budoucnu tento workout dát znova a jsem zvědavá na porovnání... Přišla mi také objednávka z Tchiba - sportovní tričko a sluchátka, ale tom se nebudu rozepisovat, nechám si to do jiného článku :-)

Úterý - Pro změnu jsem si zacvičila dvě sestavy od Marušky z Rutiny. S ní jsem začínala cvičit nějak minulý rok touto dobou, ale moc dlouho mi to nevydrželo. Její cvičení a sestavy se mi fakt líbí, ale některé cviky byly pro mě i v začátečnické verzi moc náročné (hlavně za to můžou ty moje slaboučký ručičky - ale pracuji na nich). Proto jsem od cvičení s ní odešla a zkoušela něco jiného, u čehož jsem bohužel taky moc dlouho nevydržela. Ale její sestavy mi daly solidní cvičící základ, naučila jsem se jak spoustu cviků vypadá a jejich názvy, uzpůsobení pro začátečníky. Teď jsem si dala dvě sestavy, které jsem s ní už cvičila dříve - poctivě jsem si to zapisovala, takže jsem do zápisníku přidala nové zápisy. Určité zlepšení vidím, ale musím se snažit víc :-)

Středa - Dneska jsem si dala dva workouty s Rebeccou Louise - na zadeček a břicho :-)

Oběd - nálož brokolice a knäckebroty s lučinou
 a vysokoprocentní šunkou

Čtvrtek - Dnes opět s Rebeccou pro změnu jsem cvičila hlavně horní končetiny.

Pátek - Dnes jsme vyráželi na chalupu oslavit s rodinou Velikonoce. Počítám s tím, že můj jídelníček se poněkud zhorší :-) Před odjezdem jsem si ještě stihla zacvičit workout od Fitness Blenderu na zadeček a vnitřní a vnější stehna. Nejsem si jistá, ale myslím, že je to poprvé, co jsem s Fitness Blenderem cvičila a celkem se mi to líbilo.

Snídaně - pohanková kaše s jogurtem a jahodami

Svačina - Opečený toust s makadamovým krémem a banánem

Sobota


Oběd - Tradiční jarní kopřivová polívka s vajíčkem

Oběd - Kousek nádivky, salát, trocha opečených brambor
a uzený - pro mě jen pláteček na ochutnání :-)

Neděle - Dneska jsem si trochu procvičila bříško s Brazil Butt Lift a opět zadeček a stehna s Fitness Blenderem.

Oběd - hovězí vývar

Oběd - Kachna se zelím a knedlíky, i hříchy si
musím dokumentovat :-)

Večeře - salát plus obložené mísy

14. týden
14.4.2014Workout od Nikki 1000 rep full body fat burn - podle mých možností, 10528
15.4.2014Rutina - Hotelová sestava pro každého, Rutina - Pro štíhlý pas, 10774
16.4.2014Victoria's Secret Angel Butt Workout - XHIT Rebecca Louise, Killer Core Workout - XHIT Rebecca Louise
17.4.2014How to Get Arms Like a Victoria's Secret Model - XHIT Rebecca Louise, Chest and Back - XHIT Rebecca Louise
18.4.2014Glute, Inner Thigh & Outer Thigh Workout - Fitness Blender - 1 kolo
20.4.2014Glute, Inner Thigh & Outer Thigh Workout - Fitness Blender - 1 kolo, BBL - Tummy Tuck - 13 min

Míry a váha budou až v patnáctém týdnu, protože v pondělí jsem byla ještě na chalupě a neměla s sebou svoji chytrou váhu :-)

Taky se může líbit

0 komentářů