Můj boj - týden 11

úterý, dubna 01, 2014

A je tu další týden. Musím říct, že už jsem si na cvičení docela zvykla. Sice občas se mi nechce, ale dokážu se donutit aspoň na chvilku si zacvičit. Řeknu si - aspoň chvilku - a pak to většinou vydržím mnohem déle než jsem čekala.  Někdy ale mám dny, kdy jsem unavená a tělu se do ničeho nechce. Jako například na začátku tohoto týdne. Ale nehrotím to a raději poslechnu co mi můj organismus říká. Nemusím mít super tělo za měsíc, stačí se pokaždé trochu posouvat směrem k cíli :-)

Jinak příští týden (vlastně už tento týden) 4. a 5. dubna se bude v Letňanech konat veletrh bojujeme s tuky. Takže bych se tam ráda vypravila, pokud mi do toho něco nevleze. Ve stejné dny se sice koná i jarní Interbeauty v Holešovicích. Ale tam jsem byla na podzim a myslím, že teď je pro mne zajímavější tento veletrh.

Pondělí - Jenom jsem si patnáct minut zastepovala na stepperu, abych neměla úplně černé svědomí. Napůl s přítelem jsme totiž večer snědli 4 minizmrzlinky.
Svačinka


No, kdo by odolal? :-)
Úterý - žádné cvičení, alespoň obrázek snídaně - domácí müsli, bílý jogurt a malinový džem:


Středa - Ve středu jsem si dala do těla. Zacvičila jsem si trošku od všeho. Chvilku BBL, chvilku Jill, chvilku Rebeccu no a navrch nějaké kliky, přeskoky přes švihadlo a stepper. Uf!

Snídaně: jogurt, banán, dobrá vláknina a arašídové máslo z M&S.
Mě sice moc nejede ta slaná chuť, ale sníst se musí!

Oběd: Těstoviny s rajčatovou omáčkou, tuňákem a parmazánem
Svačinka - Mix lesního ovoce

Čtvrtek - Koupila jsem si knížku Anatomie - posilování středu těla a strašně se těším až si najdu volnou chvíli a začtu se do ní. Po prolistování vypadá rozhodně zajímavě. Mimo jiných zajímavých knížek, jsem tam také zahlédla v českém překladu knihu od Marka Laurena - You Are Your Own Gym - v češtině pod názvem Tělo jako posilovna. Příjemně mě to překvapilo. Jsem ráda, že se u nás začínají překládat takové knížky (i ty od Boba a Jill) a člověk si je nemusí kupovat v zahraničí. Já mám od něho knihu Body By You - psala jsem o ní zde.


Dnes jsem si taky úplně poprvé koupila časopis Kondice - a jsem na něj zvědavá, i když má očekávání nejsou zrovna velká.


Taky sem poprvé hodím svoji fotku, vyfotila jsem si jednu předcvičební - motivační. Ať je s čím pak porovnávat. Mám samozřejmě nafocené fotky i ve spodním prádle ze začátku mého boje, ale ty zveřejním jen pokud budou vidět opravdu výrazné změny.


Snídaně - ovesná kaše s lesním ovocem I. - kaše jsem udělala
málo a nerozmražené ovoce nebyl dobrý nápad - předpokládala
 jsem, že se rozmrazí samo od horké kaše, ale spíš to tu kaši
ochladilo - mikrovlnka vše zachránila :-)

Oběd v práci - bagetka s náloží lososa a salátem

Pátek - Pátek se nesl ve znamení posilování bříška paží a hrudníku. Kondice mě moc nenadchla, pár zajímavých článků se tam našlo, ale na Dietu nemá (i když s tou taky nejsem úplně spokojená).

Snídaně - ovesná kaše s lesním ovocem II. - tentokrát
jsem už předem ohřála ovoce v mikrovlnce

Večeře - Vícezrné pečivo s pomazánkou z lučiny,
tuňáka, cibule a kyselé okurky

Sobota - Dnes jsme s přítelem byli nakupovat v zahradnictví a pořídili jsme si spoustu bylinek, jahody a kanadskou borůvku. Už se těším na úrodu :-) Jelikož jsem toho dneska naběhala ažaž, tak jsem ani necvičila, jen jsem si večer chvilku zastepovala na stepperu.

Snídaně - ovesná kaše s lesními plody III. - už jsem
vyladila formu :-), kaše tak akorát, ovoce ohřáté a na závěr
polité zlatým sirupem z M&S

Neděle - Dnes dopoledne jsme se věnovali zahradničení, protože včera už bohužel byla tma a nestihli jsme to všechno. A odpoledne jsme s kamarádama vyrazili na výlet. No a jelikož jsem tedy dneska měla aktivity dost a byla jsem příjemně vyčerpaná, tak jsem opět nic necvičila. Ale kroků mám přes 15000! :-)

Snídaně - ovesná kaše s lesními plody - IV.

Svačinka - zasloužená odměna po výletě :-)

K večeři jsme dělali pórkovou pomazánku podle knížky Jídlo jako životní styl II. od Petra Havlíčka a Petry Lamschové. Tu mám už doma dlouho a nyní jsem ji opět vytáhla. Pomazánku jsme si lehce přizpůsobili podle naší chuti: 100g nastrouhaného tvrdého 30% sýra, kelímek cottage sýra, pórek nakrájený najemno v množství kolik chcete, malý kelímek zakysané smetany, ochutit solí (ne moc, sýr je slaný) a pepřem a namazat na pečivo. My měli chleba s dýňovými semínky.

Večeře - pórková pomazánka

Jak jsem v jedenáctém týdnu cvičila:
11. týden
24.3.201415 min stepper
26.3.201450 přeskoků přes švihadlo, 10 kliků, 30 Minute Full Body Workout - GymRa Rebecca Louise - 22 min, BBL Cardio Axe - 9 min, Jillian Michaels - Ripped In 30 - Week 1 - 1.kolo, 5 min stepper
27.3.2014BBL Tummy Tuck - 9 min, BBL - High&Tight - 8 min, How To Lose Arm Fat - XHIT Rebecca Louise
28.3.201415 min cvičení pro pás, boky a břicho - Zkracovačky, Chest and Back - XHIT Rebecca Louise
29.3.201413309, 15 min stepper
30.3.20145,5 km procházka, 15525

Výsledky za 11. týden:

Vážení:
datum7.1.18.3.24.3.31.3.
váha kg70,169,468,769,1
% tuku26,225,625,125,4
% svalů36,136,336,536,4

Měření:
datum7.1.17.3.24.3.31.3.
pas77 cm74 cm73 cm73 cm
přes pupík93 cm93 cm90,5 cm90,5 cm
přes boky100,5 cm98,5 cm99 cm98,5 cm
přes prsa97 cm94 cm94 cm94 cm
obvod stehna57 cm55 cm55,5 cm56 cm

Taky se může líbit

0 komentářů