Ladybox - edice duben 2014

sobota, dubna 26, 2014

Po dlouhé době jsem si objednala Ladybox, protože díky nápovědám, které byly uveřejněné jsem si myslela, že dubnová edice by se mi mohla líbit. No a nespletla jsem se :-). Ladybox obsahuje dvě plná balení, která se liší verzemi (podle toho co jsem viděla na FB Ladyboxu), dvě cestovní balení a jeden vzorek + bonus plné balení. Tak se na to podíváme :-)




Krabička byla světle růžová - nenadchne, ale ani neurazí. Zato se mi tentokrát moc líbilo žluté "roští", krásná veselá barva (ale stejně ho vyhodim).



Jako první jsem vytáhla tělové máslo. Z toho jsem měla radost, protože mi nedávno došlo moje malinové z Body Shopu. Při bližším pohledu jsem však zjistila, že moje verze není tělové máslo, ale tělový jogurt :-) Navíc příchuť Coconut Cream Pie. Krásně voní, na ruce je příjemné a hezky se vstřebalo. Co mě ale tedy pěkně naštvalo, že to byl přímo gladiátorský výkon dostat se dovnitř! Pod víčkem, bylo ještě alobalové víčko a to zaboha nechtělo dolů a to jsem se vážně snažila. Nakonec jsem to vzdala a šla na to nůžkami :-/
Za mě ale rozhodně pro.





Moje zápasení s víčkem :-)


Pak jsem vytáhla dvě cestovní balení BB creamů od Skin79. Já jsem dostala fialový a zelený, ale viděla jsem, že někdo dostal i ten "šnečí". Zelenej se jmenuje Silky Green BB Cream a podle kartičky od Ladyboxu je vhodný hlavně na mastnou pleť, kterou zmatňuje  a vyhlazuje, na mě je trochu světlejší, ale zatím se to dá. Fialovej se jmenuje Moisturizing Purple BB Cream a podle kartičky obsahuje minerální pigmenty, hydratuje a zachovává elasticitu pokožky. Na mě příliš tmavý. Uvidím ale jak se v létě opálím. Za vzorečky jsem ale ráda, přála jsem si vyzkoušet nějakej novej BB cream.





Jako třetí v pořadí jsem vytáhla pastelku na rty od společnosti LASplash Cosmetics. Je to moje první matná rtěnka a já jsem ji dostala v odstínu 04 Pink Orchid. Je to svítivá výrazná růžová - takovou barvu zatím nemám, takže mám radost (i když asi víc bych využila tu korálovou). Krásně se nanáší, zvládla jsem to i bez tužky na rty a to je co říct :-). Zatím celkem dobře drží - samozřejmě jsem ji hned vyzkoušela a už dvakrát jsem pila a na skleničce nezůstala žádná barva, jenom takový mastný flek. A nemá žádnou vůni. Spolu s tělovým máslem je to pro mě bomba této edice. Pozn.: Večer jsem si ji vzala do divadla a po něm jsme ještě zašli na večeři - ještě po návratu domů jsem měla na rtech krásnou sytou barvu. Po delší době však malinko vysušuje.




Pak tam byl vzorek bělícího laku na nehty Alessandro. Ten bych tam mít tedy nemusela. Ale uvidíme až vyzkoušíme.


Nakonec bonus v podobě bělící pasty od Colgate. Nic extra, ale aspoň nebudu muset kupovat novou pastu, až současná dojde. K bělícím účinkům jsem trochu skeptická, protože na moje zuby zatím žádná běžná drogerková bělící pasta neměla žádný efekt.




Taky se může líbit

0 komentářů