Pro a proti - březen 2014

pondělí, března 31, 2014

A je tu další přehled kosmetických a beauty výrobků, tentokrát za březen. Ne všechno jsem si pořídila vždy ten daný měsíc, kdy se to objeví v Pro a Proti. Někdy tomu dám dost času na pořádné vyzkoušení. Na druhou stranu u některých výrobků to potřeba není a objeví se tu rovnou.

Sally Hansen Insta-dri Top Coat - PRO
Cena 99,- za 13,3 ml kupovala jsem v DM. Nehty po něm uschnou opravdu rychle, navíc lak je pak krásně lesklý a vydrží mi cca týden, což dřív bylo nemožné. Zázrak.



Garnier micelární voda - PRO
Tuto micelárku jsem kupovala za 169 Kč a vzhledem k 400ml balení, slibujícímu až 200 použití je to dobrej deal. Je to klasická micelárka, nemá žádnou vůni a svou funkci splňuje dobře. 



Garnier 2v1 Posilující odličovač očí - ?
2v1 protože zaprvé má odstranit make-up a za druhé posílit a vyživit řasy (obsahuje posilující arginin). Je to klasický dvouhladinkový odličovač očí a make-up odstraňuje vcelku obstojně, i když jako u ostatních odličovačů najdu ráno pod okem lehký nános od řasenky. Ještě jsem nenašla nic, po čem by se to nedělo, přitom odličuju fakt poctivě. S tím posílením řas ale nevím. Poslední dobou se častěji líčím a moje řasy to neberou zrovna dobře - dost padají. Asi nejsou zvyklé na vrstvu řasenky. Takže v tomhle ohledu nemohu doporučit - slubuje posílit řasy už za 4 týdny - což používám déle a nevidím žádný efekt. Koupila jsem za 129 Kč.


Štětce Zoeva 102 a 229 - PRO a PROTI
O kosmetických štětcích Zoeva číslo 109 a 229 jsem se už dlouze rozepsala tady. Proto jen vyřknu verdikt - 109 rozhodně PRO a 229 za mě PROTI.


Rimmel Moisture Renew - ?
Jednu rtěnku Miosture Renew už doma mám - v té staré verzi a proto jsem obě mohla porovnat. O té staré jsem ani asi nepsala - je v ostínu 180 Vintage Pink a kupovala jsem si jí na podzim, kam se barvou krásně hodila. Tu novou verzi jsem si koupila v odstínu 200 Latino, ale asi jsem si měla vybrat jiný. Barva je to hezká, ale vadí mi v ní jemný shimmer. Když pominu to, že nejsem úplně spokojená s barvou (hlavně za to jsem dala ten otazníček), tak rtěnka je to příjemná, snadno se nanáší a opravdu hydratuje. Na můj oblíbený Max Factor ale nemá :-) Bohužel jelikož je hydratační, tak nemá takovou výdrž. Obaly u obou verzích mi přijdou takové laciné, možná se mi malinko víc líbí ten nový. Vůni mají obě rtěnky stejnou a celkem příjemnou. Není to klasická rtěnková, ale taková vylepšená rtěnková. měly by obsahovat vitamín A, C a E. Cena 129 Kč.







Balea Melon Tango Body Lotion - PRO
Tohle tělové mléko s melounovou vůní určitě doporučuji. Je to limitovaná edice a stojí 49,90,- za 200 ml. Krásně voní, lehce se roztírá a rychle vstřebává. Komu nevoní meloun, tak ještě může zkusit mango. Já z něho už každopádně cítím léto :-)


Krémové mýdlo Fa Soap + Lotion - PRO
Tohle mýdlo jsem koupila náhodou, doma docházelo a tohle bylo v akci. A zjistila jsem, že je fakt super, opravdu je krémové, ale co je nejdůležitější - nádherně voní. Když si umeju ruce, tak si k nim pak musím pořád čuchat :-)


Ebelin Professional Powder Brush - PRO
Tenhle štětec jsem si koupila jak jinak než díky akci - normálně jinak stojí 169 Kč. Štětiny jsou nylonové a velmi jemné a slouží k nanášení sypkého i kompaktního pudru. Když jsem ho rozbalila, tak jsem se s ním chtěla pořád mazlit, jak je hezky plyšový :-)


Taky se může líbit

0 komentářů