CLA a Uma Cosmetics - nákup v Tetě

neděle, března 23, 2014

Po dlouhé době jsem zavítala opět do rodného města. Jelikož jsem si potřebovala koupit náplasti (nové boty), tak jsem zaskočila do Teta drogerie na náměstí. No a samozřejmě jsem neodolala, abych se nekoukla, co mají nového, protože běžně do Tety nechodím.

Nejprve jsem okukovala poličky s vitamíny, výživovými doplňky, čaji atd. a objevila jsem poklad :-). C.L.A. neboli konjugovanou kyselinu linolovou. Normálně se vyskytuje především v hovězím a jehněčím mase a v mléce, ale obsah není velký, navíc se v poslední době, díky moderním technologiím snižuje. A k čemu je CLA dobrá? Tak především by měla urychlovat metabolismus a napomáhat odbourávání tuků a zabraňovat jejich dalšímu ukládání. Každopádně všechno se má brát s mírou a určitě to není nějaký zázračný přípravek. Ale já jsem si řekla, že i kdyby to mělo pomoct i jen malinko, tak se to i tak počítá. Na netu lze o CLA neboli konjugované kyselině linolové najíst celkem dost článků, například zde nebo zde. A píše o ní i Bob Harper ve své knize Pravidla hubnutí (Skinny rules) na straně 40. Jestli se o ní zmiňuje i Jillian ve svých knihách si nejsem jistá, protože obě dvě, které od ní mám jsou v Praze, takže se nemůžu mrknout a z hlavy si to nepamatuji :-)




No a já už jsem na ní myslela dlouho. Viděla jsem jí v DMku, ale přes dvě stovky se mi za ní nechtělo dávat. Říkala jsem si později... No jenže tady v Tetě ji měli za 129, no nekup to :-) Krabička obsahuje 40 kapslí a každá kapsle obsahuje 1000mg CLA 80%. Kapsle jsou velké, ale jelikož jsou takové gelové, tak se polykají dobře. Dávkování je jedna až dvě kapsle denně, není to určeno pro děti, těhotné a kojící. Já zkusím tedy brát jednu denně a jsem zvědavá, jestli to bude mít nějaké účinky.

No a pak jsem se taky podívala ke stojanu Uma Cosmetics, protože na tu jinde než v Tetě člověk nenarazí. Koukala jsem hlavně po přípravcích na rty, protože teď mám nějaké takové rtěnkové a leskové období. Lesky mě nijak nezaujaly, ale mezi rtěnkami se pár zajímavých barev našlo.


Rtěnky a tužky na rty

Líbila se mi 24, ale ta byla bohužel vyprodaná. Já jsem si tedy vybrala číslo 45 s názvem Pam and her son. Ale i jiné byly pěkné. Líbila se mi třeba i jedna druhá. Rtěnka se celkem v pohodě nanáší, výdrž jsem ještě netestovala, ale nejspíš nebude nic extra. Co se mi líbí je její celkem bytelné balení, žádný lehký plast, u kterého se můžete bát, že se zničí. Bohužel je to ale trochu znát na hmotnosti. Co mi ale vadí je její vůně. Není to rtěnková vůně, tu mám ráda, ale připomíná mi takové to vánoční želé v čokoládě - arabesky. A ty já tedy nemusím. Každopádně - za 60 Kč je to slušná rtěnka.







Ještě jsem si pořídila tužku na rty Long Lasting Lipliner - barva je označená jako Petit four a podle barvy na obalu jsem čekala, že bude odstínem podobná právě zakoupené rtěnce. Taková světlejší, neutrální starorůžová. Co mě však překvapilo, když jsem doma sundala víčko (na stojanu nebyly testery), že to není tužka, ale taková fixka. Navíc barva je o dost tmavší než rtěnka. Na rtech sice tak tmavá nevypadá, ale je tmavší než koupená rtěnka, takže jsem jí zatím společně se rtěnkou nezkoušela. Na obrázku "rtěnky a tužky" výše je to tužka nejvíc vlevo nahoře - tedy ta nejsvětlejší. Co ale už mám ověřeno, že vydrží opravdu dlouho - tu čárku na ruce slabě vidím ještě druhý den a to jsem jí včera drhla odličovačem :-) Cena 79 Kč.







Taky se může líbit

0 komentářů