Můj boj - týden 9

pondělí, března 17, 2014

Musím říct, že tenhle týden jsem s cvičením byla docela poctivá. Takže jak jsem si vedla?

Pro začátek tu mám ještě dvě fotky z minulého týdne. Karta z foťáku totiž stávkovala a dovolila mi je stáhnout až teď:

Snídaně - ovesná kaše, Dobrá vláknina od Bonavity a kiwi:



A celozrnný kuskus s brokolicí a žampiony podle receptu Nikki. Musím tedy říct, že první den mě to moc nenadchlo, ale když jsem si to hřála druhý den k obědu tak dobrý.



Pondělí - Na rozjezd týdne jsem si jen chvilku zastepovala na stepperu.

Úterý - V úterý jsem si fakt mákla, nejenom, že jsem uklízela byt, ale zacvičila jsem si i dvě cvičení s Rebeccou Louise z XHIT.

Svačina - Knäckebrot s hummusem a rajčátka

Oběd

Středa - Dala jsem si od cvičení pauzu a stejně bych na něj ani neměla čas. Do 5 v práci, pak rychle přesun, večeře a návštěva divadla...

Čtvrtek a pátek - Tyto dva dny jsem opět cvičila s Rebeccou, tentokrát cvičení na paže a nohy.


Snídaně - domácí müsli, bílej jogurt a kiwi

Sobota - Rozhodla jsem se znovu začít s Brazil Butt Lift programem - tentokrát jsem si vybrala Classic Program Schedule - tak jsem zvědavá, jak dlouho u toho vydržím. No, znám se :-) Takže dneska jsem si podle plánu dala Bum Bum a Tummy Tuck. Musím říct, že Tummy Tuck je tedy masakr, ale kupodivu jsem ho vydržela cvičit dýl než Bum Bum.


Večer jsem ale bohužel hodně zhřešila, šli jsme s přítelem na kolaudačku ke kamarádům no a celkem dost jsem toho vypila (a tím nemyslím vodu, i když tu jsem taky pila). Tušila jsme samozřejmě, že se to projeví na pondělním vážení a taky to tak dopadlo.

Neděle - V neděli jsem opět pokračovala nezdravě - pro změnu zase v jídle, což ale navazuje na sobotní popíjení alkoholu. Ale taky jsem pokračovala v BBL - Cardio Axe a High & Tight.

Ale byla moc moc dobrá

No a výsledky přesně odpovídají tomu, co jsem čekala. Váhu sem ani dávat nebudu, stačí říct že jsem se vrátila k týdnu 1. Ale věřím, že to bude jen výkyv, zkusím se zvážit uprostřed týdne a snad to tak hrozné nebude. Protože míry se zas tak nepokazily, dokonce se v některých partiích zlepšily...

datum7.1.7.3.17.3.
pas77 cm73 cm74 cm
přes pupík93 cm91 cm93 cm
přes boky100,5 cm99 cm98,5 cm
přes prsa97 cm94 cm94 cm
obvod stehna57 cm56 cm55 cm

9. týden
10.3.20145 min stepper, 10162
11.3.2014vysávání, vytírání, 50 přeskoků přes švihadlo, 15 kliků, výdrž v plank 1 min, 9 Exercises For A Flat Stomach - XHIT Rebecca Louise, Hot Yoga - XHIT Rebecca Louise
13.3.2014How To Lose Arm Fat - XHIT Rebecca Louise, 10 min stepper, 10401
14.3.2014How to Get Legs Like a Victoria's Secret Angel Model - XHIT Rebecca Louise
15.3.20141 hod ping pong, BBL Tummy Tuck - 14 min, BBL Bum Bum - 8 min
16.3.2014BBL Cardio Axe - 10 min, BBL High & Tight - 10 min

Taky se může líbit

0 komentářů