Desátý týden mého boje

pondělí, března 24, 2014

A je to tu, kulaté výročí, respektive už desátý týden mého boje. A hezky to tak vychází, že tento týden v sobotu bude taky poslední den výzvy se zápisníkem od Nikki, o které jsem psala již zde

Hned začátek týdne nebyl zrovna nejlepší - oproti 8. týdnu, ve kterém se mi zadařilo, dopadl devátý týden neslavně, kvůli větší konzumaci alkoholu a nezdravých jídel o víkendu (ale tak někdy se to musí :-) ), takže mám aspoň větší motivaci zase zamakat. Při tradičním pondělním vážení jsem se zase posunula vlastně na začátek prvního týdne. Naštěstí měření ukázalo něco jiného, a tak jsem předpokládala, že to byl ještě výkyv z víkendu, který moje tělo ještě nestačilo strávit a zpracovat. Což se mi taky potvrdilo při kontrolním úterním vážení, viz níže. 

Takže, jak jsem si v tomto výročním týdnu vedla?

Pondělí - Zatím stále ještě pokračuji v Brazil Butt Lift, aby taky ne, když je to teprve třetí den :-p. Snad to vydržím alespoň týden. Dneska byl na programu workout Sculpt, který jsem cvičila vůbec poprvé, protože v plánu Slim & Lift, který jsem cvičila dříve, byl až v druhém týdnu, a tam jsem nikdy nedošla... Nyní zkouším Classic Program. Tenhle workout je ze všech nejdelší a kupodivu jsem ho taky vydržela cvičit dost dlouho, i když mě tedy zrovna dvakrát nebavil.

Úterý - Dnes jsem se opět zvážila, abych zjistila, jestli jsem dopadla opravdu tak špatně, nebo to není tak zlé. Zjistila jsem, že jsem měla pravdu a opravdu to není tak tragické, i když na pochvalu to rozhodně není. Jsem na tom v podstatě stejně jako po týdnu 7.

datum7.1.3.3.7.3.10.3.18.3.
váha kg70,169,568,768,969,4
% tuku26,225,725,125,225,6
% svalů36,136,336,536,536,3

Kromě vážení se jsem si dnes i zacvičila - zatím stále BBL, dnes na programu bylo High & Tight (vydržela jsem 26 min, s měkčím gumovým páskem a závažím na kotnících) a Cardio Axe - to jsem si ale nedala, měla jsem dost i po H&T.

Taky jsem dneska trošku vařila (tzn. vynaložila jsem trochu větší úsilí, než je namazání chleba) - k obědu jsem si udělala zeleninový salát z avokáda, rajčat, červené papriky, ledového salátu a tří druhů fazolí a ochutila jsem ho česnekovým dresinkem (prolisovaný česnek, 2 lžíce citronové šťávy, 2 lžíce olivového oleje, sůl, pepř). Původně jsem plánovala přidat ještě pár věcí, ale takhle to úplně stačilo. K tomu dva plátky toustového chleba Super Sandwich celozrnný, viz v tomto článku.

Zeleninový salát

Večeře - není to úplně zdravé, ale žampiony,
krůtí maso a brokolice to vylepšují :-)


Středa - Další den s BBL  - dnes Tummy Tuck a s Rebeccou jsem posilovala paže.

Čtvrtek - Dnes je první jarní den. Zatím krásně svítí sluníčko, tak snad to vydrží :-) Potřebovala jsem si odpočinout od Brazil Butt Lift, protože zadek a břicho jsem pořádně cítila, tak jsem se opět vrátila k Rebecce a zacvičila jsem si s ní sestavu na židli. A nebyla to vůbec hračka :-)

Pátek - Dnes jsem jela na víkend k rodičům a odpoledne jsem šla na masáž. Byl sice objednaný taťka, ale přenechal mi to :-) Zvolila jsem klasickou masáž zad, kterou ale paní fyzioterapeutka dělala podle jejích slov trochu jinak - nejprve nahřátí, pak masáž destičkou (zapomněla jsem její název), pak masáž baňkami (mám od nich záda celý červený) a nakonec masáž rukama. Musím říct, že se mi to líbilo a bylo to moc příjemný na ty moje svaly ztuhlý po cvičení. Plánovala jsem si večer ještě zacvičit, ale neměla jsem už nic dělat, jen hodně pít.

Sobota - Záda se po masáži pěkně ozývají, především ty modřiny po baňkách. Cítím se rozlámaně, takže dnes žádný workout. Dneska je taky poslední den (30.) mojí výzvy s Nikki a jejím zápisníkem (jsem napřed). Bohužel tu nemám svou váhu, takže s vážením a měřením počkám klasicky na pondělí. Pro jistotu jsem se ale zvážila a přeměřila včera než jsem jela (kdyby se to za víkend po vykrmovací kůře u rodičů nějak dramaticky změnilo :-) ) Takže pokud výsledky v pondělí nebudou nic moc, tak sem hodím i ty páteční.

Neděle - Dnes už jsem si trošku zacvičila, ale moc jsem to nepřeháněla, stále jsem byla trochu rozlámaná.

Snídaně u rodičů

10. týden
17.3.2014BBL - Sculpt - 22 min
18.3.2014BBL - High & Tight - 26 min
19.3.2014BBL - Tummy Tuck - 13 min, How To Lose Arm Fat - XHIT Rebecca Louise
20.3.2014The Chair Workout - XHIT Rebecca Louise
21.3.201411051
22.3.2014100 jako přeskoků
23.3.2014BBL - High & Tight - 8 min, Dolní končetina - Cvičením proti bolesti - 10. díl, How To Get Slim Calves - XHIT Rebecca Louise

Výsledky:

Dalo by se říct, že jsem napravila to, co jsem minulý víkend trošku zabrzdila - dostala jsem se tam, kde jsem byla 15. den mé výzvy s Nikki. Takže mám radost :-)

datum7.1.10.3.18.3.24.3.
váha kg70,168,969,468,7
% tuku26,225,225,625,1
% svalů36,136,536,336,5

datum7.1.7.3.17.3.24.3.
pas77 cm73 cm74 cm73 cm
přes pupík93 cm91 cm93 cm90,5 cm
přes boky100,5 cm99 cm98,5 cm99 cm
přes prsa97 cm94 cm94 cm94 cm
obvod stehna57 cm56 cm55 cm55,5 cm

Taky se může líbit

0 komentářů