Můj boj - týden 8

pondělí, března 10, 2014

Zjistila jsem, že čas strašně rychle utíká. Už začínám 8. týden mého boje. Posouvám se sice malými krůčky, ale zatím vpřed, takže u mě dobrý. Tohle tempo mi vyhovuje. A jaký byl osmý týden?

Pondělí - Vyzkoušela jsem svůj úplně první workout se Zuzkou Light a to Kettlebell workout for beginners a musím říct, že mi to stačilo. Pak jsem si sice ještě dala cvičení na krční páteř, ale to bylo spíše z důvodu protažení krku.

Svačinka - Knäckebrot s piripiri humusem z M&S a rajčátka


Úterý - Dnes mě zase dostihly moje bolesti (klouby), tak si dávám od cvičení pauzu.

Středa - Koupila jsem si nové plavky, abych měla větší motivaci zamakat na svých nedostatcích :-) Takže jsem si pak zacvičila Posílení středu těla pro začátečníky z knížky 15 min pro pás, boky a břicho.

Plavky jsem koupila v C&A

A nebyly moc drahé...

Pátek - Dnes jsem si dala dva Victoria's Secret workouty od XHIT s Rebeccou Louise - na ruce a nohy - a musím říct, že tu holku začínám mít vážně ráda :-). Zatím jsem s ní sice cvičila jen 3 wourkouty, ale na youtube už jsem shlédla několik jejích videí a mám docela dlouhý seznam, co všechno si musím zacvičit... 

Jinak dneska byl můj 15. den měsíční výzvy s Fitness zápisníkem od Nikki z Mojetelo. Zápisník jsem netiskla, ale přepsala do notýsku. 

Takhle vypadá můj fitness zápisník

Něco jsem vynechala a něco jsem si přidala. Prostě jsem si ho upravila, aby mi vyhovoval. Podstata ale zůstala zachována.

Jednotlivé dny - zapisuji si cvičení, jídlo během dne,
pití, hodnotím dny hvězdičkami...

Přidala jsem si sledování počtu kroků, které ujdu za den.

Výzva sice začala oficiálně 1. března, ale já jsem začala už o několik dní dřív. Proč taky čekat, když můžu začít rovnou? :-) U Nikki v zápisníku je vážení a měření po každém týdnu. Já jsem si to změnila na začátek, polovinu a konec, přece jenom u mě pokroky nejsou nikdy moc velké. První den mé výzvy jsem vzala váhu a míry z mého předchozího vážení a měření. No a jak jsem na tom po patnáctém dnu? 

den 1den 15
datum17.2.7.3.
váha kg69,768,7
% tuku25,925,1
% svalů36,236,5
datum3.2.7.3.
pas75,5 cm73 cm
přes pupík92,5 cm91 cm
přes boky100 cm99 cm
přes prsa96 cm94 cm
obvod stehna56,5 cm56 cm

To vypadá celkem pěkně, tak snad to nebyl jen nějaký výkyv :-) No a k pátku ještě patří tyhle dva obrázky:

Snídaně - toust s kvalitním šunkovým salámem
a sýrem light, mandarinky

Cottage cheese od M&S

Sobota - Dneska jsem se po dlouhé době vrátila k Jillian Michaels a pokračovala jsem tam, kde jsem přestala - tedy Levelem 2 z 30 Day Shred. Musím říct, že to byla makačka. Když to člověk cvičí pořád za sebou, tak si to tělo nějak zvykne, ale dneska mám vážně dost :-)

Taky jsem si spočítala svůj bazální metabolismus zde a kolik kalorií bych měla přijímat, podle návodu na blogu FitFoodManic, v článku, který je věnuje Leangains. Leangains zní zajímavě, ale pro mě to není. Každopádně pokud se o tom chcete dozvědět víc, tak určitě běžte na tento blog.




Výsledky za osmý týden - jenom jsem se zvážila, protože jsem se měřila v pátek, tak mi přišlo zbytečný to opakovat. U váhy jsem chtěla zjistit, jestli to nebyl jen chvilkový výkyv - a nebyl :-). Jinak jsem smazala předchozí vážení, nechala jsem tam jen to první a tři poslední, protože by se mi sem tabulka za chvíli nevešla. V tabulce odkud ji kopíruju jsem údaje samozřejmě ponechala :-).

datum7.1.3.3.7.3.10.3.
váha kg70,169,568,768,9
% tuku26,225,725,125,2
% svalů36,136,336,536,5

8. týden
3.3.2014Zuzka Light - Kettlebell Workout for Beginners, Cvičením proti bolesti - 2.díl - Krční páteř, 10739 kroků
5.3.201415 min cvičení pro pás, boky a břicho - Posílení středu těla začátečníci, Cvičením proti bolesti - 5.díl - Kyčelní kloub
7.3.2014How to Get Arms Like a Victoria's Secret Model - XHIT Rebecca Louise, How to Get Legs Like a Victoria's Secret Angel Model - XHIT Rebecca Louise
8.3.2014Jillian Michaels - 30 days shred - Level 2

Taky se může líbit

0 komentářů