Zoeva štětce - č. 102 a 229

čtvrtek, března 20, 2014

Nejprve jsem myslela, že je zahrnu jenom do Pro a Proti za březen, ale pak jsem se rozhodla, že tyto kosmetické štětce od Zoevy si zaslouží vlastní článek. :-)



Moje sbírka kosmetických štětců zatím není úplně kompletní. Vystačím si sice s tím co mám, ale někdy si říkám, že na to nebo ono by se lépe hodil jiný štětec atp. Proto jsem se rozhodla postupně tuto moji sbírku rozšiřovat (podle toho, jak finanční možnosti dovolí) a vyzkoušet různé štětce. První volba padla na značku Zoeva, protože od té mám už paletku 88 stínů, paletku korektorů a eye primer (můj oblíbený), viz zde.

Už když jsem si objednávala výše zmíněné věci, tak jsem doslova slintala nad nabídkou jejich štětců. Pravda, přemýšlela jsem, jestli nezkusit nejprve Hakuro štětce, protože jsou trošku levnější, ale jelikož ty, na které bych měla zálusk byly vyprodané, tak volba padla na německou Zoevu.

Tentokrát (předchozí článek o Zoevě a objednání z Německa zde) jsem objednávala z českého eshopu zoeva.cz. a vše bylo bez problému. Bylo sice malinké zpoždění kvůli naskladnění, ale za to mi dali 10 % slevu, což rozhodně potěší. Doprava sice není zrovna nejlevnější (dobírka 125,- s PPL, jiná možnost není), ale pokud si toho člověk objedná víc, tak to tak nebolí.

balíček :-)

Já jsem pro začátek tedy zvolila štětce dva - jeden na obličej a jeden na oči. Oba dva štětce dorazily v praktickém plastovém pouzdru. Co musím u obou štětců pochválit je krásné zpracování, nevypadají vůbec lacině (taky nebyly), ale naopak luxusně. Rukojeť je myslím dřevěná (můj odhad) a nalakovaná na černo s jemným shimmerem. Nápisy nejsou jen natištěné, ale vyryté, což je praktičtější. Prostě, když jsem je vyndala z pouzder, tak jsem si řekla wow. Bohužel já trotl, když jsem otvírala nůžkama balíček, tak jsem si to větší pouzdro omylem trochu ustřihla. :-) No nic, to se zataví...


Takhle jsem to ušmikla :-)

A teď už k štětcům - prvním z nich je tedy štětec na obličej Zoeva 102 Silk Finish. Je dlouhý 16,5 cm a vlákna jsou taklonová. V popisku na webu zoeva se dočtete: "A silky Hallelujah" Štětec na podkladové krémy, tekuté a pudrové minerální makeupy. Díky jeho pevné, stabilní formě dokonale padne do ruky. Bezchybně zapracuje všechny produkty do pokožky bez viditelných přechodů a fleků. Veganské taklonové vlákna zaručují jemný a přirozený finish. Musím tedy potvrdit, že se moc dobře drží. Štětec je hustý, vlákna jsou jemňoučká, průměr kruhový a vršek je zakulacený. Já ho používám na make-up, pudr, konturování i tvářenku a klidně střídám tekuté výrobky s tuhými. Stal se z něho můj oblíbenec :-)






Druhý štětec je Zoeva 229 Eye Finish. Je dlouhý 16,1 cm a vlákna jsou Duo-fibre taklon. Popisek u tohoto štětce uvádí: " The Happy End " Kosmetický štětec na líčení očí. Vynikající pomůcka na dokončení dokonalého makeup-u. Ať už jde o přirozený, kouřový nebo slavnostní makeup, tento štětec se stane Vaší oblíbenou pomůckou. Veganské syntetická vlákna v Duo-Fibre kvalitě umožní jemné nanášení a roztírání doztracena všech druhů konzistencí produktů. Také se dobře drží, opravdu vidíte dvoje vlákna - světlá a tmavá (ta jsou trochu kratší) a na ruce je jemňoučký. Problém ale je, že na očním víčku se mi zdá takový hrubší a lehce pichlavý.  Já jsem si ho pořídila hlavně na blendění stínů v záhybu oka, což udělá dobře, ale není mi to moc příjemné. Čekala jsem, že bude hustější a jemnější.



Tady je ta pichlavost podle mě i vidět...


V balíčku byl kromě štětců také ještě návod, jak o ně správně pečovat. Akorát ve slovenštině, pravděpodobně mají spojený český a slovenský e-shop? Ale to mi nevadí samozřejmě :-)


Taky se může líbit

0 komentářů