Pro a proti únor 2014

úterý, března 11, 2014

Je tu druhé vydání článku Pro a proti, tentokrát za únor 2014.


PRO
Aussie Miracle Moist Shampoo
Šampon jsem koupila v DM za 149,- (sleva, obsah 300 ml) a to proto, že už jsem déle chtěla Aussie zkusit. Jelikož moje vlasy potřebovaly hydrataci jako sůl, tak jsem si zvolila právě Miracle Moist, který v popisku uvádí, že je na vlasy suché, poškozené a trochu nešťastné. A jelikož ho už nějaký ten pátek pravidelně používám, tak můžu říct, že na moje vlasy opravdu funguje, na dotek i na pohled vypadají "hydratovaněji". Šampon obsahuje olej z makadamového oříšku a má krásnou žvýkačkovou vůni, která je ale hodně výrazná, takže někomu může vadit.


Složení Aussie Miracle Moist

Balea Handcreme Beautiful Berries
Musím říct, že já na tyhle limitované edice od Baley trpím :-). Vždycky moc krásně voní a navíc nestojí moc. Tenhle krém na ruce s vůní lesních plodů byl za 32 Kč za 100 ml. Obsahuje panthenol a olivový olej.


Astor Perfect Stay 8h Gloss
Astor lesk na rty jsem si pořídila, protože jsem potřebovala rozšířit svou sbírku lesků. Měla jsem totiž celkem asi 4. Nepočítám ty, co jsem měla kdysi a v průběhu času jsem je pak vyhodila, ale ty, co jsem v současné době vlastnila. Vybrala jsem si odstín 003 Cheeky Pink a popsala bych ho jako světlou starorůžovou s jemnými třpytkami. Lesk stál asi 169,- (přesně si nepamatuji). Jsem s ním vcelku spokojená, samozřejmě jako všechny lesky (které jsem dosud vyzkoušela) lehce lepí a na skleničce vám udělá obtisk. Slibovaných 8 hodin podle mě tedy nevydrží. Co mě ale překvapilo, když jsem ho přinesla domů, že balení je úplně stejné jako u mého rimmelího lesku, který mam tedy už hoooodně dlouho. Stejná velikost, tvar, samozřejmě potisk jiný. Oboje vyrobeno v UK. Že by stejný výrobce?





?
Nivea tělové mléko do sprchy - krémové
Hit poslední doby - tělové mléko do sprchy, no když už na něj byla sleva (129,- za 250 ml DM), tak jsem ho taky musela vyzkoušet. Vybrala jsem si to pro suchou pokožku s bambuckým máslem. Musím říct, že tenhle koncept se mi opravdu líbí. Nanést, opláchnout, osušit se a žádné vstřebávání. Vůně mě ale úplně nenadchla a navíc je potřeba ve sprše dávat bacha - po použití to tam totiž klouže. Kvůli těmto nedostatkům spadlo do kategorie s otazníčkem.


Maybelline Fit Me Concealer
Tenhle korektor mě zaujal na blozích a rozhodla jsem se ho tedy vyzkoušet. Hezký jednoduchý obal, dobře se nanáší a roztírá, akorát tedy ta barva mi úplně nesedla. Koupila jsem si nejsvětlejší odstín č. 10 a i tak se mi na mě zdá tmavý plus moc do žluta. Ale dá se to ještě zkousnout. Cena 179,- za 6,8 ml.



L'oreal Paris Triple Active denní
Pomalu mi docházel můj krém, tak jsem se rozhodla zkusit nějaký jiný a vybrala jsem si tento o Lorealu. Je to denní hydratační ochranný krém pro suchou a citlivou pleť. Ne, že bych měla pleť zrovna suchou (mastnější T-zóna), ale teď v zimě byla moje pleť celkem citlivá, tak proto jsem si vybrala tenhle. Krém podle krabičky obsahuje vitamín E (má bojovat proti volným radikálům), ceramidy a vitamín B5 (mají obnovovat ochranu pleti a dodávat komfort), glycerol (pomáhá udržet pleť hydratovanou) a UV filtr (bohužel se nikde nedočtete jaký). Krém mi přijde v pohodě, žádné zázraky po něm nepozoruji, ale svůj účel splní. Má docela příjemnou vůni, i když trochu silnější. Akorát mi nejde do hlavy, proč tu vůni obsahuje, když je na citlivou pleť. Docela se mi líbí balení krému. Cena byla asi 129,- za 50 ml.





PROTI
Tentokrát nic.

Taky se může líbit

0 komentářů