Co se skrývá v taštičce z Douglasu?

sobota, března 22, 2014

Co ukrývá taštička z Parfumerie Douglas? Kupu stínů od Inglotu! A jak je to možné?



No, to bylo tak. K narozeninám jsem od Douglasu dostala nějakou procentní slevu na nákup (přesně už si nevzpomínám kolik, ale asi 20 nebo 25%). Blížila se doba vypršení platnosti a já přemýšlela, jestli ji využít a případně jak. A pak mě to napadlo. Pořídím mamce paletku stínů Inglot. Hodily by se jí totiž nějaké matné stíny. 

Tak jsem se vypravila do Douglasu v OD Debenhams na Václaváku, kde mají i Inglot a společně s příjemnou slečnou vizážistkou jsem mamce vybrala 4 stíny a k tomu paletku. Samozřejmě jsem neodolala a pořídila si taky jeden stín do sbírky. 


Já jsem si vybrala fialový stín 446 pearl, protože já fialovou prostě můžu. Je krásný a takový zvláštní - na první pohled vypadá fialově, ale pokud ho nanesete jemně na víčko, nebo rozetřete do ztracena, tak se zdá spíš šedivý s fialovými odlesky. Teprve když nanesete další vrstu, tak se fialová projeví. Já jí říkám taková nenápadná nebo schovaná fialová. Jinak já jsem ten svůj stín umístila do paletky na tvářenky, kterou jsem dostala k Vánocům - do jedné přihrádky se hezky vejdou 2 stíny.




No a co jsem koupila mamce? Celkem tedy 4 stíny. Světlý béžový na projasnění 355 matte, šedivý 339 matte, modrý trojbarevný 110 rainbow a ten poslední tedy není matný, ale taky není perleťový - 461 double sparkle. Ten se mi mimochodem moc líbí :-). Musím říct, že mamka byla nadšená, stíny často používá a dokonce je měla s sebou i na dovolené - pochvalovala si bytelnost paletky, že se nemusí bát, že se jí něco stane. No a já jsem měla radost, že jsem udělala radost a navíc ten můj nový stín, že :-)





Taky se může líbit

0 komentářů