Zdravé nákupy - zázvor proti nevolnosti

sobota, března 22, 2014

Po dlouhé době jsem opět mířila do rodného městečka a jelikož mi docházela moje lízátka proti nevolnosti, potřebovala jsem si koupit zázvor nebo něco se zázvorem, abych jízdu pendolinem přežila v pohodě. Zašla jsem tedy do bio obchůdku v Praze na hlaváku, kde jsem doufala najdu něco se zázvorem.




A nemýlila jsem se. Zázvor jsem našla sušený - jeden s cukrem a jeden čistý, samotný. Rozhodla jsem se pro ten obalený v cukru, protože jsem měla trochu obavy, aby mě jen ten samotný nezabil :-) No, napřed ani nepálí, je cítit spíš ten cukr, ale po chvilce to začne :-) Ale je to příjemné. Bohužel nevím, kam jsem dala účtenku ale cena byla asi tak 26 Kč?



No a při obcházení obchůdku jsem pak narazila ještě na zázvorové žvýkací bonbóny Chimes Ginger Chews. Měli je tam celkem ve čtyřech příchutích - čistý zázvor, pomeranč, peppermint a mango. Já jsem si vybrala pomerančové. Bonbony mají krásný obal, nemohla jsem se na něj vynadívat a každej je ještě balenej zvlášť. I když obsahují jenom 7% zázvoru, tak pálí snad ještě víc než ten zázvor obalovanej v cukru :-) Bohužel se maličko se lepí na zuby. Jinak při prozkoumávání obalu jsem zjistila, že existuje ještě arašídová příchuť (to si ani nedokážu představit). Obal se taky přímo zmiňuje, že jsou bonbony vhodné na cestování. Mě to rozhodně pomohlo, protože jsem si mohla číst po celou dobu jízdy :-) Cenu si taky bohužel nepamatuji, ale odhaduji 40 Kč. Aspoň mám důvod se do toho obchůdku zase někdy podívat a ověřit při tom ceny.








Nakonec jsem ještě pro mamku koupila koření kardamon (vím, že správnější je asi kardamom, ale n na konci je i na balíčku, navíc mě se to s n líbí víc). Balíček s 35g stál 66 Kč.



Taky se může líbit

0 komentářů