Už mám doma Boba Harpera :-)

neděle, ledna 19, 2014

V pátek jsem jela domů k rodičům a na hlaváku v knihkupectví jsem si splnila další přání z wishlistu - koupila jsem si knížku Boba Harpera - The Skinny Rules, která nedávno vyšla i u nás pod názvem Pravidla hubnutí. Už jsem si brousila zuby, že si ji objednám z bookdepository, ale nakonec jsme se dočkali i v češtině.

Je to další do sbírky po knížce od Jillian  - Ovládněte svůj metabolismus, kterou jsem si koupila hned chvíli po tom, co u nás vyšla. Ta knížka je fakt super, i když ji stále ještě nemám dočtenou, protože si některé věci pročítám pořád znova. Je to totiž strašně zajímavé.


Už se těším, až si přečtu knížku od Boba (po prolistování vypadá míň čtenářsky náročná) a porovnám ji s tou od Jillian. Co však můžu říct už teď, že knížka od Boba má výhodu v tom, že má tvrdé desky, takže ji nebudu mít za chvíli tak ohmatanou, jako tu od Jillian. :-) Mimochodem si také brousím zuby na další knížku od Jillian, která nedávno vyšla u nás - Vyhrajte boj o štíhlé tělo.

Taky se může líbit

0 komentářů