Vánoční Ladybox - edice prosinec 2013

úterý, ledna 14, 2014

Jelikož boxík byl prosincovej a nyní už je leden, tak to jenom v rychlosti shrnu.



Co se mi líbilo:
Krabička - ta se povedla, hlavně uvnitř.



Ladybox štětec na oční stíny. To považuju za super nápad - hezkej vánoční dáreček od Ladyboxu. Přijde mi jako ideální cestovní štětec, protože na jednu stranu je širokej, takže se s ním hezky vystínuje víčko a na druhou stranu je placatej, takže se s ním dá udělat leccos jiného. Kvalitka tak střední řekla bych, chlupy z něho nepadají, ale mohlo by to být lepší.



Oční stín od Cosm'etika. Já jsem měla v balení ten světlý s perletí - Ladybox mi nemohl vybrat lepší, takovou barvu jsem zrovna potřebovala :-) Plus je, že to je 100% přírodní, mínus že to byl vzorek bez krabičky/víčka/čehokoliv na zakrytí. Já mu naštěstí našla přístřešek v paletce na tvářenky od Inglotu (dárek k Vánocům), kde mám zatím jen jednu, ale není to úplně praktické.




Co mě už tak nenadchlo:
Sprcháč od Ziaja, vůně Limeta-Citrus. Je v pohodě, ale to, že v Ladyboxu objevím sprcháč mě moc neuchvátí.


Lak na nehty Jordana s texturou. Hrozná fialová barva, ani jsem ještě nenašla odvahu ho vyzkoušet.


Hand Satinizer od Anatomicals - dezinfekčních gelů na ruce mám doma několik za 30 korun z drogerií - a ani je nepoužívám, jen v případě nejvyšší nouze.



Sušenky - člověk se těší na kosmetiku a dostane sušenky... Njn, aspoň jsem zahnala hlad v práci.


Palmer's For Dry Ashy Skin - cestovní balení se někdy bude někam hodit, ale taky nic moc. Palmer's už znám.


No a pak vzorečky Mixa a Natura Siberica. V pohodě, ale jen vzorečky. Jo a vlastně ještě Palmer's vzorečky, o kterých se na uvítací kartičce ani nic nepsalo.




Nebyl to úplný propadák, ale od "vánočního" boxíku jsem tedy čekala víc. Ještě že jsem si včas objednala Gold edici, protože ta mě fakt ohromila. Možná i proto hodnotím prosincový box celkem kladně - asi ve mě ještě přetrvává ten dobrej pocit z Gold... :-) A lednovou edici jsem si neobjednala, když v prosinci jsem měla 2 boxy.


Taky se může líbit

0 komentářů