Střípky z prosince

pátek, ledna 17, 2014

6.12. Cestovatelské útrapy
Dnes jsem po dlouhé době, cca více než 5 letech, stála v autobuse. Linkovém, ne mhd. Stála jsem pěkně hezky vedle řidiče, protože jsem nastoupila jako poslední. Alespoň jsem měla hezký výhled. A za všechno můžou ČD a vítr.

Stručně: koupě lístku na vlak na Hlaváku - čekání na určení nástupiště - místo čísla nástupiště naskočilo 10 min zpoždění  - naskočilo 20 minut (čekání na soupravu z opačného směru, která se otočením lokomotivy promění v náš vlak) - náš vlak z cedule zmizel - hrůza v očích všech spoluzírajících na ceduli (zrušeno z provozních důvodů, vlak z opačného směru ani nedojel) - cesta metrem na Smíchov (odtud měl jet vlak, který jezdí o hodinu později a z Hlaváku) - vlak má 55 min zpoždění a kdo ví, kdy pojede (na koleje spadly stromy) - cesta na Zličín a ukořistění posledního místa tento den a ještě v posile (díky, můj hrdino, za rychlou online akci = výhoda před stejně postiženými spolucestujícími v metru). Od teď se příběh obrací k lepšímu. Posila vyjela dřív než normální Žlutý = dřívější příjezd na CAN a stihnutí busu, který bych jinak nestihla. Ukázalo se dokonce, že jsem nevědomky nastoupila do autobusu, který byl také posila, a mířil přímo do rodného města, místo aby zastavoval v každé vesnici po cestě. Happy end.

7.12. Pečení cukroví
Letos jsme toho moc nepekli, ale něco přece jen :-)



9.12. Státnice
Tak jsem se přihlásila na státnice z hlavní specializace, termín 6.2., den před mým svátkem, aby se mi to dobře pamatovalo :-). Takže co mě čeká o Vánocích? Učení, učení, učení...

12.12. Vánoční párty
Letos byla firemní párty ve Staré čistírně odpadních vod v Bubenči a nesla se v duchu 20. let a Velkého Gatsbyho. Byla to moc pěkná atmosféra, zvlášť když si hodně lidí dalo s kostýmy fakt záležet. Večer nám spestřila prohlídka s průvodcem útrobami v čistírně, kde jsme na závěr absolvovali jízdu na raftech - a to byl fakt zážitek jet v lodičkách a v šatech na raftu :-)


19.12. Vánoce v Praze
Nejprve jsme si s přítelem udělali Vánoce v Praze sami dva, protože na svátky jsme oba byli u rodičů. Byly to první Vánoce v našem novém bytě, v podstatě chvíli po nastěhování a zabydlení, takže to bylo moc hezký. Nechyběl bramborový salát (lahůdky Zlatý kříž) a řízky (homemade).

Moje dárečky

Přítel mimo jiné dostal Ladybox Hero. Jeho první reakce,
 když uviděl růžovou krabici byla: "Neee..."
Ale po rozbalení samozřejmě bylo vše OK :-)
21.-26.12. Vánoce na chalupě
No a pak jsem strávila svátky s rodiči na chalupě. V Makru jsme pořídili stromeček výhodně za 50 Kč :-) Jako už tradičně jsem ho ozdobila slaměnými a dřevěnými ozdobami a mašličkami. Škoda, že to na fotce není moc vidět, ale na chalupu se to hodí a naživo to vypadá moc hezky Velké skleněné ozdoby si tam nedokážu představit, navíc by to musel být jiný stromek než smrček.


Naše zlaté prasátko
31.12. Silvestr v Praze
Silvestr jsme s D. strávili v Praze v našem novém bytečku tak trochu obžerstvím. O půlnoci jsme měli krásný výhled na ohňostroje z našeho balkónu.


Taky se může líbit

0 komentářů