Splněná přání z wishlistu

neděle, ledna 19, 2014

Jelikož jsou za námi Vánoce a také moje narozeniny, splnilo se mi několik přání z mého wishlistu. Co jsem si tedy mohla odškrtnout?
Nejprve začnu tou knižně-kulinářskou částí. Ježíšek mi pod stromeček přinesl hned dvě kuchařky, které jsem si přála. První z nich je kniha z edice Apetit - drůbež. Je to v pořadí jedenáctá kuchařka z této série. Přála jsem si ji asi nejvíc, protože kuře je moje nejoblíbenější maso. Takže jsem měla velkou radost, že jsem ji pod stromečkem našla. Zatím jsme vyzkoušeli 2 recepty a oba super.


To, že dostanu Poklady klasické české kuchyně od Romana Vaňka jsem vůbec nevěděla. Dostala jsem ji totiž od babi, která o nějakém mém wishlistu nemá ani ponětí. Byl to tedy přímý zásah naslepo. To bylo opravdové překvapení při rozbalování dárků. Z ní jsem tedy zatím ještě nic nevyzkoušela, ale při listování se mi sbíhají sliny, a když jsem se do receptů začetla, tak mi přijdou hezky srozumitelně popsané - přesně to co potřebuju.

O paletce od Inglotu, co mi přinesl Ježíšek, jsem se už zmínila zde.


Pod stromečkem jsem našla také Tangle Teezer kartáč. A musím říct, že fakt super. Ten večer kdy jsem ho dostala jsem si s ním česala vlasy snad dvacetkrát, protože to je fakt úžasný pocit. Krásně rozčesává, vlasy jsou potom krásně hebké a takové "načechrané" (nevím jak bych to popsala). Navíc neelektrizují. Díky Ježíšku za všechny dárečky ( i za ty, o kterých tu nemluvím). :-)



No a ještě musím zmínit mojí oblíbenou vůni Euphoria od Calvin Klein, kterou jsem dostala od přítele k narozeninám. Díky :-*

Taky se může líbit

0 komentářů