To nej z kosmetiky 2013

úterý, ledna 28, 2014

Rozhodla jsem se taky sepsat článek o tom, jaké kosmetické produkty se staly mými nejoblíbenějšími za rok 2013. Je to sice už trochu pozdě na konci ledna, ale já si myslím, že je dobré mít v tom přehled. Takže, po čem z toho, co jsem si v minulém roce koupila, sahám nejčastěji?



Tvář:


Mezi make-upy zvítězil Max Factor Colour adapt v odstínu 70 Natural, co je taky jediný make-up, který jsem si loni koupila a celkově můj třetí. Už ani nevím za kolik jsem ho koupila, ale vím, že byl v akci. Přiznám se, že do té doby jsem make-upy moc nemusela, protože mi vždy připadalo, že to na mně nevypadá přirozeně. Když už tak jsem používala kompaktní pudr. Ale tenhle mě nějak zaujal, tak jsem ho chtěla vyzkoušet. Má obsahovat částečky, které se barevně přizpůsobí tónu pleti a proto pleť bude vypadat krásně sjednocená. Viz
Já jsem si vybrala odstín 70 Natural, který je teď v zimě pro mě o trošku tmavší, ale v létě byl v pohodě. Co se mi líbí je praktické balení s pumpičkou. Je to sice všechno plast, ale to mě nevadí. A teď už k make-upu. Co je mi líbí je jeho struktura, je to takovej ne moc tekutej krém, kterej se ale krásně roztírá a má hedvábně jemňoučkou strukturu (samozřejmě za to můžou silikony). Líbí se mi, že se po něm nelesknu a opravdu se mi zdá, že se přizpůsobí tónu mé pleti. Krytí bych řekla, že je střední. Co dodat, já ho mám prostě ráda.

Make-up na ruce - je vidět, že teď je pro mě trochu tmavší.

Z trochu jiného úhlu

Dalšími produkty na tvář, které jsem si oblíbila je tvářenka od Inglotu v odstínu 25. Více zde. A tříbarevná tvářenka Glam Vintage Blusher od Artdeco, kterou jsem měla ve zlatém Ladyboxu.


Oči:
Tady bych začala od základů, tedy bází pod oční stíny - Eye primer od Zoevy. Líbí se mi jeho krémovo máslová struktura a barva do žluta, která skryje případné nedokonalosti. Dál tu mám další dva produkty od Inglotu, štětec na oční stíny 80HP/S a stín 402 Pearl - ten jsem si doslova zamilovala. Více zde. Další stíny, které jsou super a všude se o nich taky píše jsou Liquid Metal od Catrice - já mám zlatavý odstín 030 We Are The Champagnes a oční stíny od Gabrielly Salvete - já mám odstíny 02 a 03. Nesmí chybět řasenka - a loni jsem nejvíc sahala po řasence Better than False Lashes od Catrice, kterou jsem dostala v říjnovém ladyboxu. Má sice opravdu velký kartáček, ale kupodivu mi opravdu vyhovuje, krásně řasy rozčeše, nabarví a prodlouží. Ale hlavně - při odlíčení jde hezky dolů, což je pro mě fakt důležité. A přitom na řasách přes den hezky drží.


Rty:
Tak tady nesmí chybět rtěnka Max Factor Colour Elixir, nad kterou jsem se rozplývala tady.


Kromě věcí, které jsem si zamilovala, bych také ráda zmínila nějaké "propadáky", neboli věci, které mě zklamaly a čekala jsem od nich víc.

Patří sem paletka stínů Nude od Uma Cosmetics. Ta mě zklamala svou chabou pigmentací, ale co taky za tu cenu čekat, že? Ale našla jsem pro ni využití - mám ji na chalupě pro případ nouze :-)


A dalším výrobkem, který mě zklamal byla Milani rtěnka v odstínu 24 Black Cherry, ta mě teda fakt štve.


Taky se může líbit

0 komentářů