Brazil Butt Lift - zadeček jako Brazilka

středa, ledna 22, 2014

Už ani nevím jak jsem narazila na tento program. Pravděpodobně jsem projížděla videa na youtube a někde to na mě vyskočilo. Zalíbilo se mi to, tak jsem si řekla, že to zkusím. Kdo by taky nechtěl mít pěkný zadeček, že? ;-)


Zatím jsem ho ale ještě nedocvičila. Začala jsem v listopadu, kdy jsem odcvičila první týden. Pak přišlo stěhování a už jsem nepokračovala. Ale zase začnu - dala jsem si to taky do svých fitness cílů na rok 2014.

Program Brazil Butt Lift se skládá z několika workoutů:
  • Basics - vysvětlení cviků
  • Bum Bum
  • High & Tight
  • Cardio Axe
  • Sculpt
  • Tummy Tuck
  • Bum Bum Rapido - bonus
Workouty jsou pak poskládány do 4 cvičebních plánů, podle toho jaký máte zadeček:
  • plochý - pak je tu plán Lift & Shape Schedule
  • velký - plán Slim & Lift Schedule
  • ve tvaru hrušky - Slim & Shape Schedule
  • a pokud si nejste jisté, tak je tu Classic Brazil Butt Lift Schedule

Všechny cvičební plány je možné stáhnout tady a vytisknout si je. Některé workouty je možné najít na ulož to nebo na dailymotion.

Edit 21.2.14: Zjistila jsem, že z Dailymotion to smazali, ale pro změnu jsem to našla na youtube, kde to předtím nebylo :-)

Celý tenhle program má na svědomí Brazilec Leandro Carvalho, tanečník a fitness guru. Tenhle program vytvořil ve spolupráci s Beachbody, kde se taky prodává.

Co je potřeba? Určitě ručník a pití, alespoň já je potřebuju :-) 2 činky (nebo je něčím nahradit), posilovací gumový - kroužky (já je mám z Tchiba, teď jsem je tam zase viděla, ale dá se cvičit i bez nich, jen to není tak účinné).



No a zhodnocení na závěr - tenhle program je fakt zábava připadá mi to jako bych byla na dovolené - ta hudba, pláž... ale rozhodně ne na lenošivé dovolené :-) Tak uvidíme co na to bude říkat ten můj butt.


Taky se může líbit

0 komentářů