Můj boj za hezčí tělo :-)

pátek, ledna 24, 2014

Můj první den, kdy jsem se rozhodla, že se do toho opravdu opřu, byla neděle 12.1.2014. Jelikož jsem pár dní před tím dovršila 25 let, tak jsem si řekla, že teď už fakt musím. Do té doby jsem vždycky něco začala dělat a pak to nedokončila, nebo jsem dělala málo, jedla jsem věci, které mé váze a vzhledu zrovna neprospívaly atd. Takže teď to zkusím znovu a snad konečně vydržím, aby to mělo nějaké výsledky.

K tomu abych mohla později porovnávat mé pokroky (snad nějaké budou) je potřeba znát výchozí údaje, stanovit si referenční bod.

1. Váha - na tu tolik nehraju, jelikož moje váha se už rok pohybuje kolem 70 kg a měřím 178, tak moje BMI je naprosto v normě:

Výpočet BMI:  BMI = váha v kg děleno výška v metrech na druhou (např: 70/(1,78x1,78)
          
Můj výsledek se pohybuje mezi 18,5 - 24,9, což značí, že jsem v normě. Hodnoty nižší mají indikovat podváhu a vyšší nadváhu, obezitu... Takže jsem v normě, ale moje tělo na to rozhodně nevypadá. :-/ A důvodem je hodně tuku a málo svalů. Nejde mi tedy o to, zhubnout nějaká ta kila (i když vadit mi to nebude), ale zlepšit poměr svalů a tuku v těle. Čehož nedocílím, nějakou drastickou dietou, ale cvičením a správným jídlem.

Abych tohle mohla sledovat, tak jsem si už před časem pořídila v Mall.cz chytrou váhu, která ukazuje složení těla. Já mám AEG PW 4923 a za mě ji můžu doporučit. Sice ta první se mi porouchala (ukazovala asi dvojnásobek toho, co bych měla vážit), ale v pohodě mi ji vyměnili a ta nová zatím šlape bez problémů. 


A jaké jsou tedy moje výchozí body? Můj referenční den je 7.1., kdy jsem se vážila.
       
datum7.1.
váha kg70,1
% tuku26,2
% svalů36,1

2. - Míry - ty budu sledovat stejně jako ta procenta. Změřila jsem se opět 7.1.
         
datum7.1.
pas77 cm
přes pupík93 cm
přes boky100,5 cm
přes prsa97 cm
obvod stehna57 cm

Takže jak je vidět, žádná sláva. Ale snad se to zlepší. Bude to lepší, a hotovo! :-)

3. - Fotky - Ty sem zatím dávat nebudu. Až budou vidět pokroky, tak se snad odhodlám je sem vložit :-)

A jak toho chci dosáhnout? Na posilovnu mě moc neužije - už třikrát jsem měla někde členství a nedopadlo to. Ze začátku jsem tam vždycky chodila a pak jsem přestala. Takže toho hodlám dosáhnout vlastními silami doma.

Taky se může líbit

0 komentářů