Sleek a Milani

úterý, ledna 28, 2014

Před Vánoci jsem si také nadělila menšího kosmetického Ježíška. Z e-shopu od Petry Lovely Hair jsem si objednala paletku stínů Sleek a rtěnku Milani. Na něco od Sleeku už jsem měla dlouho zálusk a co si vybrat lepšího, než jejich slavné paletky stínů? A rtěnku od Milani jsem si zase vybrala po přečtení článku, ve kterém na sobě Petra předvedla rtěnky, které Milani nabízí.


A co že mi tedy v balíčku přišlo? První věcí byla paletka Sleek I Divine - Oh so special, kterou jsem si objednala po dlouhém vybírání. Bylo to strašně težké se rozhodnout, která je ta pravá. :-) Ale jak už jsem hodněkrát na mnoha blozích četla - je to jedno, všechny jsou super.




První, co mě překvapilo, byla velikost paletky. Podle obrázků, které jsem viděla jsem si ji představovala větší :-) Její rozměry jsou cca 7,5 x 14 cm. Teď už se mi ale naopak líbí, jak je malá a kompaktní a má hezký a minimalistický design. Má v sobě zabudované zrcátko a obsahuje aplikátor na oční stíny, ale ten je podle mě k ničemu. A teď k odstínům - paletka jich obsahuje celkem 12 a moc se mi tedy líbí jejich názvy.





V první šestici stínů mám nejradši v tomto pořadí Organzu, Gateau a The Mail. Co mi přijde škoda, že palteka obsahuje dva matné růžové výrazné stíny. Já bych oželela Ribbon a místo něj do ní dala nějaký víc použitelnější.


V druhé šestici mám nejradši Gift Basket a Glitz a nemusím Wrapped Up, tenhle stín mě nějak neoslovil a to mám fialové stíny ráda. Ještě nikdy jsem nepoužila Celebrate, ale moc se mi líbí. 


Celkově bych mohla zhodnotit, že matné stíny jsou lehce prášivější a míň pigmentované a ty perleťové naopak. Každopádně paletku mám ráda a někdy v budoucnu si možná objednám ještě nějakou jinou.

Co mě ale zklamalo byla rtěnka od Milani. Jak už jsem zmiňovala, tak jsem si ji vybrala podle článku, kde mě naprosto uchvátil odstín 24 Black Cherry. Přesně po takovém má dušička toužila, i když zatím nejsem tak odvážná vzít tak výrazný odstín ven. Ale řekla jsem si - doma budeš trénovat, zvykneš si a pak ho budeš nosit i ven :-)



Rtěnka má krásný zlatý obal a vypadá luxusně a její barva je krásně hříšně tmavá. Bohužel, když ji nanesu na rty tak vypadám spíš jako čarodějnice, než nějaká smyslná žena vamp :-) Špatně se nanáší, rozmazává se okolo rtů, nepomůže ani tužka, nebo nanášení pomocí štětečku, to snad vypadá ještě hůř. Zalézá do vrásek a rty vypadají fakt hrozně. Byla jsem fakt zklamaná, protože na Petře v jejím článku vypadala fakt senzačně. 




Myslela jsem si, že to je asi moje chyba, že ji prostě neumím správně aplikovat, ale pak jsem zjistila, že nejsem jediná, kdo z té rtěnky není nadšený. Přečetla jsem si totiž článek od Terezy z blogu Luxylady, kde taky píše, že s ní není spokojená. Tak nevím, možná máme nějakou vadnou sérii :-) No, ale vymyslela jsem pro ni využití - nanesu ji lehce na rty, jen do středu a pak ji rozmažu nějakým leskem na rty. Aspoň něco.

Taky se může líbit

0 komentářů