In love with Inglot

sobota, ledna 18, 2014

Konečně jsem se dokopala k tomu napsat tenhle článek. Nevím, proč jsem to tak dlouho odkládala, protože tahle značka mě fakt baví. Nejdřív jsem se ale hezky dlouho kochala na internetu, než jsem se rozhodla si něco pořídit. Přečetla jsem různý recenze, koukala na obrázky a pak už jsem prostě neodolala.

Moc se mi líbí Freedom systém. Paletky jsou krásný, designový, líbí se mi víčko na magnety, jak je hezky průhledný. Taky je dobrý, že paletky jsou bytelný a nemusím mít strach o jejich obsah. No a náplně - nepřeberný výběr a za tu cenu super kvalita.


Nejprve jsem se rozhodla pořídit si nějaký matný světlehnědý stín. Žádný takový jsem neměla a chtěla jsem nějaký nude odstín, pro nenápadné líčení. Na podzim jsem tedy vyrazila do Inglotu na Chodově, což asi byla špatná volba, protože jsem tam narazila na toho protivného prodavače/vizážistu. V obchodě kromě mě nebyli jiní zákazníci a já jsem ho tedy poprosila, jestli by mi nemohl pomoct s výběrem nějakého hnědého nude odstínu, že jsem tu poprvé a vůbec se tu nevyznám. Navíc jsem předpokládala, že v tom má zkušenosti, když je vizážista a mohl by mi poradit co se ke mě hodí. No, otrávenější pohled jsem asi neviděla. Jako bych ho otravovala. Fakt nepříjemný, úplně mi to zkazilo zážitek z tak skvělé kosmetiky.

Nakonec se asi nějak vzchopil a společně jsme nakonec vybrali 3 hnědé matné stíny a jeden perleťový. Když už jsem měla 4, tak jsem si na ně pořídila i paletku a k tomu ještě štětec na oční stíny. Snažil se mi ještě vnutit čistič na štětce, ale když jsem mu řekla, že ten nepotřebuji, tak zase vypadal otráveně.



Mám tedy 4 oční stíny Freedom system eye shadow - jeden stojí 150 Kč za 2,3g:


Všechny stíny jsou super, matné lehce práší, ten perleťový má jinou konzistenci, nevím jak bych to nazvala, asi jemně máslovou? Prostě ne typicky máslovou jako má např. Catrice Liquid Metal, ale jen tak trochu. :-) Ten je taky z nich můj nejoblíbenější. K tomu tedy mám čtvercovou paletku Freedom system za 140 Kč.





 Ještě jsem si tedy pořídila štětec na oční stíny s označením 80HP/S. Je vyrobený v Číně, má přírodní štětiny a stál 400 Kč. Je takový menší, kulatý a se zaoblenou špičkou. Krásně se s ním pracuje a používám ho asi nejčastěji na vystínování vnějšího víčka a obloučku.



Takže produkty super, ale prodejna na Chodově už nikdy. Jenom snad kdyby tam nebyl tenhle týpek.

No a pak jsem byla v Douglasu v OD Debenhams a tam jsem si pořídila tvářenku. Ve srovnání s Chodovem to byl o 100% lepší zážitek, jak jsem psala už tady.

A jelikož jsem měla jen tvářenku, ale žádnou paletku, do které bych ji mohla dát, tak mi Ježíšek přinesl novou paletku na 4 tvářenky.


Do paletky jsem si dala také stín z prosincového Ladyboxu,
protože jsem ho neměla kam jinam dát.

Do jednoho fochu na tvářenku se vejdou 2 stíny.


Taky se může líbit

0 komentářů