První dva týdny mého boje

pondělí, ledna 27, 2014

1. týden

Jak už jsem psala, tak můj boj, jak jsem to nazvala, začal v neděli 12. ledna. To jsem si zacvičila sestavu od Boba Harpera - Totally Ripped Core, kterou jsem ale nedocvičila do konce. Po 22 minutách jsem měla dost (celkem to trvá asi 45 min). No není se čemu divit, fyzička žádná, svaly žádný... Další den jsem svůj "core" pěkně cítila, i když jsem si při cvičení říkala, že teda nevím, jestli to bude znát. No tak sem se spletla :-)

Další aktivitu jsem měla až ve středu 15. ledna, kdy jsem zvládla 11 minut z workoutu Bum Bum z programu Brazil Butt Lift. No a ten den taky začala výzva ve skákání přes švihadlo od Nikki z Mojetělo. Takže jsem si zaskákala přes švihadlo, i jen jako přes imaginární švihadlo. Další dny jsem jen trošku skákala přes švihadlo, protože jsem na víkend jela domů k našim. Doma jsme ale s mamkou upekly moc dobré muffinky z ovesných vloček podle časopisu Dieta, který má mamka předplacený. Možná se časem podělím o recept.

1. týden + neděle
12.1.2014Bob Harper - Totally Ripped Core - 22 min (těsně před polovinou)
15.1.2014BBL - Bum Bum - 11 min, 157 přeskoků přes švihadlo, 100 jako přeskoků
17.1.2014268 jako přeskoků
18.1.2014110 jako přeskoků
19.1.201440 jako přeskoků

2. týden

Druhý týden jsem se rozhodla do toho trošku opřít. Snažím se také jíst zdravěji, pokud to jde.

Snídaně - tmavá bagetka s žervé a rajče

Úterý - Dala jsem si 400 skoků přes reálné švihadlo. Pro mě opravdu makačka. Zkusila jsem taky kolik vydržím v plaňce na loktech, protože jeden z mých fitness cílů je vydržet takto dvě minuty. Večer jsem si ještě dala znovu Boba Harpera - Totally Ripped Core, a vydržela jsem v podstatě stejně jako minule. 

Středa - Neskutečně mě bolí lýtka - asi ze švihadla, sotva můžu chodit. To mě ale neodradilo pustit si Jillian - 30 Day Shred.

Čtvrtek - lýtka stále bolí, i když míň. Druhý den 30 Day Shred. Zjistila jsem, že se těším na část posilování břišních svalů, protože si při ní odpočinu, oproti těm předchozím. :-) Přítel večer domů "zákeřně" přinesl domů cheesecake z Icelandu, který máme cestou od zastávky mhd. Neodolám, protože je vážně dobrý. Budu to muset spálit při cvičení. Mimochodem přítel taky začal cvičit - v ipadu si stáhnul program Fitstar a co jsem ho dnes při cvičení pozorovala, tak ten program vypadá dobře. Asi to otestuju.



Pátek - Dnes jsem opět cvičila s Jillian 30 Day Shred. Nevím, jestli pojedu celých 30 dní v kuse. Zatím to je sice v plánu, ale možná si tam vložím pár dní s jinými workouty, abych se nezačala nudit. Protože to by mohlo vést ke konci mého odhodlání. Ale uvidíme, snažím se vydržet :-) Taky jsem otestovala tu aplikaci Fitstar, se kterou začal cvičit přítel. Zatím jsem si ale dala jen fittest, aby ta appka věděla, jak na tom jsem. Taky jsem si byla vyzdvednout balíček s mojí novou sportovní podprsenkou Lonsdale za 199,- (plus vyzvednutí v Uložence 49,-). Těch není nikdy dost :-)

Snad budu jednou vypadat jako slečna na obrázku ;-)




Sobota - Dneska jsem si zacvičila opět s Jillian, pak jsem si dala Fitstar - Chest and Abs workout a navrch ještě 140 přeskoků přes švihadlo. Večer jsem ale zhřešila pár skleničkama vína.

Neděle - Opět Jillian a zdá se mi, že už jsem si na Level 1 docela zvykla :-) Ale stejně je to makačka. Ani si nechci představovat, co mě čeká v druhém Levelu...

Snídaně - domácí müsli s bílým jogurtem a mandarinkou

2. týden
20.1.2014130 jako přeskoků
21.1.2014400 přeskoků přes švihadlo, Bob Harper - Totally Ripped Core - 20 min, plank lokty 40 sec
22.1.2014Jillian Michaels - 30 days shred - Level 1, 120 jako přeskoků
23.1.2014Jillian Michaels - 30 days shred - Level 1, 120 jako přeskoků
24.1.2014Jillian Michaels - 30 days shred - Level 1, 120 jako přeskoků, Fitstar - fit test
25.1.2014140 přeskoků přes švihadlo, Fitstar - Chest and Abs, 226 jako přeskoků, Jillian Michaels - 30 days shred - Level 1
26.1.2014Jillian Michaels - 30 days shred - Level 1, 140 jako přeskoků

Výsledky za první dva týdny - zatím to není moc znát, ale pocitově se cítím líp.

datum7.1.26.1.
váha kg70,169,6
% tuku26,225,8
% svalů36,136,3

datum7.1.26.1.
pas77 cm76,5 cm
přes pupík93 cm92 cm
přes boky100,5 cm100,5 cm
přes prsa97 cm96 cm
obvod stehna57 cm57 cm

Taky se může líbit

0 komentářů