Já a pan Darcy - 2012/05/25

pondělí, října 07, 2013

Neodolala jsem. Jakmile jsem ji spatřila na regálu Neoluxoru na Václaváku, věděla jsem, že musí být moje. Prostě musí. Ten den jsem ale zrovna šla pro něco jiného, takže na svůj den D si ještě musela počkat. To nevadí - kdo počká, ten se dočká. :-)

Nicméně uplynul ještě týden, než jsem si jeden výtisk přivlastnila. Stalo se to v knihkupectví na hlavním nádraží, do kterého jsem sice nevstoupila s konkrétním cílem, ale jelikož mě hned za vchodem praštila mezi oči, bylo vymalováno.


Pro milovnice Jane Austenové, Pýchy a předsudku, Elizabeth Bennetové a především pana Darcyho bych tuto knihu označila za povinnou četbu. (Ano! Celou tu dobu se tu rozplývám nad knihou a to jenom proto, že má v názvu jméno Darcy.) Děj samozřejmě neprozradím, jen to, že je v podstatě parafrází na zmiňovanou Pýchu a předsudek. Každopádně ji doporučuji.

A ještě jedna věc - má naprosto suprovou obálku, na které je i připravené místečko pro věnování, pokud knihu hodláte darovat. :-)


Alexandra Potter: Já a pan Darcy (Me and Mr. Darcy)

více o autorce na www.alexandrapotter.cz

Cena bez žádné slevy: 269 Kč

Taky se může líbit

0 komentářů