Pojedeme do Londýna - 2013/03/19

úterý, října 08, 2013

Tak a konečně je to tady. Po mnoha letech slibování a plánování se to začíná rýsovat. V dubnu se chystáme do Londýna na návštěvu.  Jako první věc jsem si koupila mapu. Proč, ptáte se, když vlastním telefon chytřejší než já? Protože mám mapy prostě ráda. Tečka.


Je to mapa, která se nám osvědčila už při návštěvě Budapešti. Je plastová, takže může zmoknout.

Pořídila jsem si taky tištěného průvodce. A opět jsem sáhla po značce, která nám v Budapešti pomohla. Tedy po Lonely Planet kapesním vydání. V Budapešti jsme měli knížečku nazvanou To nejlepší... Budapešť a teď jsem si pořídila Londýn do kapsy. Zaprvé se vejde do kabelky a neutrhne mi rameno, za druhé je barevný a do třetice jsem už po prvním prolistování věděla, že obsahuje vše podstatné a zajímavé. No a za čtvrté mi nevybrakoval peněženku - stojí 199 Kč.


Pro jistotu jsem si ale z knihovny půjčila LONDÝN velký průvodce od National Geographic. Uvnitř je taky pěkně barevný, ale jeho obsáhlost mě zatím odradila od bližšího prozkoumávání.

Mám v plánu nahledat si taky nějaké info na internetu, ale to až bude stoupat cestovatelská horečka. Co si ale určitě musím prostudovat je www.visitlondon.com, oficiální turistický web města.

Na co se nejvíc těším:

  • jelikož bude jaro v plném proudu, tak jsem zvědavá jak bude vypadat rozkvetlý Londýn
  • na jídlo, doufám že si dáme něco mňamózního
  • na metro neboli Tube, protože při své první návštěvě jsem s ním nejela

Co bych chtěla vidět (poprvé i znovu):

  • Tower a jeho krkavci, Tower Bridge
  • Trafalgar Square
  • St. Paul's Cathedral
  • Tate Modern
  • Buckingham Palace
  • King's Cross a nástupiště 9 a 3/4
  • Borough Market
  • London Eye
  • Harrods

Tak uvidíme, jak se to vydaří. Každopádně, Londýne, těš se! :-)

Taky se může líbit

0 komentářů