Uma cosmetics v drogerii Teta

pondělí, října 28, 2013

Tenhle víkend jsem opět po nějaké době navštívila své rodné městečko. Nechala jsem se ostříhat, šla jsem volit a pak jsem s rodiči jela po dlouhé době na chalupu. Když jsem byla v našem městečku naposledy, tak zrovna předělávali drogerii Teta na náměstí do jejího modernějšího nového vzhledu. Nyní jsem se tam tedy zašla podívat, abych viděla jak se jim to povedlo.

A musím říct, že to dopadlo dobře. Už to tam vypadá jako v moderní drogerii. Dřív tam býval Schlecker, to bylo v pohodě. Ale jak ho převzala Teta, tak mi to přišlo jako návrat o několik let zpátky. Kromě zvýšení některých cen, byla nejhorší hlavně změna vzhledu prodejny. Vůbec se mi to nelíbilo. Teď po předělání je to naopak moc pěkné. Barvy nové Tety (červeno-růžovo-žlutá) jsou optimisické a veselé. Navíc změnili design poliček, cenovek a všeho. Nejvíc vidět je to na stojanech dekorativní kosmetiky. Jsou černé, lesklé a je jich víc než dřív. Takže do našeho městečka dorazila nově značka Astor, Max Factor a pro mě úplně nová značka - Uma cosmetics. 

Jelikož jsem ji neznala a při pohledu na ceny se řadí k těm levnějším (Essence, Catrice), tak mě lákalo něco vyzkoušet. A zjistila jsem, že nejenom mě. Stojan byl docela dost vybraný, hlavně v části řasenek. Holt nízká cena a relativně pěkný vzhled lákají nejenom mě :-) Překvapil mě docela široký sortiment výrobků. Stíny samostané, v paletce, make-upy, báze, pudry, rtěnky, gelové linky, normální linky, korektoy, doplňky - štětce a další věci - na co si vzpomenete.



No a tady je můj nákup v hodnotě 300 korun.


Jako první věc mě zaujala paletka šesti stínů - buď v odstínech Nude nebo Smokey. Já jsem si vybrala nude, protože se ke mě víc hodí svými barvami. Paletka byla z celého nákupu nejdražší položka - 99,90 Kč. Vzhledově myslím vypadá moc pěkně a stíny mají pěkné odstíny avšak vzhledem k jeho ceně jsem velká očekávání neměla. Doufala jsem ale, že mě třeba příjemně překvapí. Paletka obsahuje aplikátor se štětečkem na jednom konci a houbičkou na druhém, kvalitou nic moc. Paletka je vyrobená v Číně a slibuje barvy od jemně béžové k tmavě hnědé, textury od trendy matných po hedvábně lesklé (popisek na zadní straně). 



A teď k samotným stínům. Paletka obsahuje tři třpytivé stíny a tři matné stíny seřazené od nejsvětlejšího po nejtmavší. Pigmentace nic moc. Při zkoušení na hřbetu ruky i na spodní straně předloktí jsem měla co dělat, aby některé stíny byly vůbec trochu vidět. Ty třpytivé jsou na tom o něco lépe než ty matné. Nejlíp se nanáší stín č. 5, který se mi i z celé paletky nejvíc líbí. Naopak nejhorší mi přijde stín č. 6 - ten i po několikátém nanesení je sotva vidět, na druhém místě za ním je stín č. 2.




Dál jsem si pořídila štětec na minerální pudr za 69,90. Je to kabuki štětec a vypadá celkem obstojně. Je taky vyroben v Číně a v popisku na krabičce se dočteme, že jeho jemné štětiny jsou vhodné i na ten nejjemnější pudr, který rovnoměrně nanesou na tvář. Bezchybný finiš je zaručen. Štětiny jsou na dotek opravdu jemné, jestli jsou přírodní to na krabičce nepíšou, ale řekla bych, že nejspíš ne, i když na první pohled tak vypadají. Za tu cenu ale dobrý štětec.




Další věcí z mého nákupu je Fixing Compact Powder - transparentní kompaktní pudr, který slouží k fixaci make-upu a zmatnění pleti. Zatím jsem ho vyzkoušela jen nanečisto, tedy ne přes make-up. Zdá se v pohodě, i když trochu práší. Cena 89,90 za 5 gramů.



Hodnocení matujících papírků si nechám do jiného ublognutí. 

Uma cosmetics je firma z Německa a její stránky jsou www.uma-cosmetics.de

Taky se může líbit

0 komentářů