Můj nejlepší odličovač očí

pátek, října 11, 2013

Ten "můj" nejlepší odličovač očí jsem zatím ještě nenašla. Hlavně je to tím, že ani jeden z těch, které jsem používala, nedokázal úplně bezezbytku odstranit řasenku - normální i voděodolnou. Sice se mi zdá, že řasenka je pryč, ale když se ráno probudím, stejně mám pod okem lehce černo. Jinak s odstraněním stínů jsem problém nikdy neměla.

Sestavila jsem si žebříček přípravků, které jsem používala od nejhoršího po nejlepší:

5. místo - Yves Rocher Jemný odličovač s chrpou na citlivé oči

Je vhodný na citlivé oči a pro nositelky kontaktních čoček. Je bez parabenů a bez parmeface. pro mě byl ale zkrátka moc jemný. Na voděodolnou řasenku vůbec nepůsobil. Cena 159 Kč za 125 ml.

4. místo - Yves Rocher Expresní odličovač na oči s chrpou

Je dvouhladinkový - tedy i na voděodolné líčení, aspoň jak se uvádí. Já mám zkušenost, že řasenku také úplně neodstraní. Je ale rozhodně lepší než ten předchozí. Cena 199 Kč za 125 ml.

3. místo - Mary Kay Oil Free Eye Make-Up Remover

Také dvouhladinkový a voděodolné líčení odstraňuje zase o něco lépe, i když ne dokonale. Podle mne je hodně kvalitní, stíny jdou pryč krásně, řasenka taky, ale zkrátka by to ještě něco chtělo. Navíc mám po dolíčení takový trochu "mastný" pocit na víčkách. Cena 530 Kč za 110 ml.

2. místo - L'oréal Paris Jemný odličovač očí a rtů

Tento odličovač je na druhém místě, protože je určen i na odličování rtů. Jinak ho hodnotím v podstatě stejně jako ten předchozí. Navíc je levnější - cena asi 189 Kč za 125 ml.

1. místo - Mixa Micelární pleťová voda

Tenhle přípravek jsem si koupila nedávno a zatím obrovská spokojenost (i když s řasenkou to také není úplně OK, ale zatím je na tom nejlíp). Líbí se mi, že si s ním můžu odlíčit celý obličej, ne jen oči, a navíc je opravdu příjemný a nezanechává "mastný" pocit. Co mi trochu vadí je pumpička jako u zásobníku na tekuté mýdlo. Než jsem si na ni zvykla, tak jsem vždy stříkala vodičku všude okolo místo na vatový tamponek...  Je bez parabenů a alkoholu, rozhodně ale doporučuji prozkoumat webové stránky kosmetiky Mixa. Cena 114 Kč za 200 ml.

Taky se může líbit

0 komentářů