Překvapení v parfumerii Douglas

středa, října 30, 2013

Včera jsem psala, že se v budoucnu chystám do nové pobočky Douglasu, kterou otevřeli v obchodním domě Debenhams. A důvod byl ten, že tam mají kosmetickou značku NYX a já byla zvědavá. No, tak už jsem tam byla :-).

A NYX vypadá vážně lákavě. Zvlášť se mi líbily paletky stínů, ceny jsou podle mě docela v pohodě. Co mě zaujalo, byl zmatňující sprej na lak na nehty, který mi představil příjemný vizážista (bohužel jsem jméno nezaregistrovala). 

Co mě ale překvapilo, že tam kromě NYX měla svůj pultík i značka INGLOT! Takže už není třeba jezdit na okraj města (Černý most, Chodov), pokud se někomu zachce koupit tuto kosmetiku. Což je třeba pro mě dobrá zpráva. I "můj" vizážista byl z Inglotu nadšený a těšil se prý, až si něco nakoupí :-). Zeptal se mě, jestli sháním něco konkrétního a já mu řekla, že by se mi docela hodila tvářenka (do této doby jsem vlastnila pouze 2 tvářenky - růžovou od Essence odstín 10 Adorable a hnědo-broskvovou True Match od L'Oréalu odstín 240 Sunset Brown - ta broskev je v popisku, mě se zdá spíš jen hnědá, ale když to tam píšou...). Takže jsme se zaměřili na tvářenky. 

Jednu jsme vybrali - odstín č. 25 a byli mi nabídnuto jestli si ji chci vyzkoušet, že mě s ní nalíčí. Jelikož se mi výsledek moc líbil, tak jsem se rozhodla si ji koupit. Cena je 180 Kč za 6 gramů. Barva hnědočervená. Líbí se mi její hedvábně jemná struktura, pod prstem se mi trochu maže, pod štětcem lehce práší.







Nakonec porovnání mých tří tvářenek. Nakonec jsem zjistila, že ta od L'Oréalu jde narozdíl od této opravdu do oranžova, i když na první pohled vypadají podobně.




Taky se může líbit

0 komentářů