Make-up school v parfumerii Douglas

čtvrtek, října 24, 2013

Na začátku října jsem se přihlásila na akci nazvanou Make-up school, kterou pořádá parfumerie Douglas. Je to zdarma a je to vlastně škola líčení. Vybrala jsem si téma "kouřové líčení" a tohle úterý jsem se konečně dočkala termínu, na který jsem se přihlásila. Rezervovat termín je snadné - je k tomu potřeba registrace a pak už si jen vybrat téma, nebo témata, která vás zajímají. Asi nemusím zmiňovat, že jsem se těšila a byla jsem zvědavá, jak to bude probíhat.


Na začátku ale přišlo malé zklamání. Byla jsem objednaná na čas 15:00 - 17:00. Přišla jsem za 5 minut tři, nechtěla jsem tam být moc dopředu, abych případně nečekala. Navíc od jedný do tří byl předchozí termín. Jenže to bohužel asi byla chyba, protože zadní místnost, kde nejspíš Make-up school normálně probíhá byla už plná. Naštěstí se mě ujala slečna vizážistka Veronika s tím, že Make-up school budu mít přímo v prostoru prodejny. Ke mě se připojila ještě jedna paní, takže jsme nakonec byly dvě, které jsme se učily kouřové líčení přímo v prodejně. A bylo to fajn, poučné a příjemné. 

Ale stejně mě malinko mrzí, že vlastně nevím, jaké by to bylo, kybych přišla malinko dřív. Na stránce Make-up school je napsáno:

CO VÁS V MAKE-UP SCHOOL ČEKÁ:
  • Lekce líčení na dané téma s praktickou částí - tak to jsem absolvovala a moc se mi to líbilo, slečna Veronika byla příjemná a moc šikovná
  • Poradenství v péči o pleť - to mě minulo
  • Make-up School Beauty Pass - dostla jsem Douglas Beauty Pass, jestli je to to samé - požádala jsem o něco, kam bych si mohla zapsat výrobky, které jsme používaly a slečna vizážistka mi přinesla, takovou skládací kartičku
  • Vzorečky nebo dárky k nákupu - jelikož jsem si koupila štětec, tak jsem dárky k nákupu dostala
  • Příjemná atmosféra a drobné občerstvení - to sedí, atmosféra byla příjemná a byla mi nabídnuta káva nebo voda
Celkově měla škola líčení trvat dvě hodiny. My jsme to zvládly za hodinu, což mi ale spíš přišlo vhod.

No a jak škola líčení vlastně probíhala? Jelikož jsem přišla nenalíčená, tak jsem se nemusela odličovat a mohlo se přejít přímo k "výuce". Naučily jsme se vybrat správný odstín make-upu (Clarins) a jak se se správně nanáší. Dál přišlo na řadu samotné kouřové líčení (stíny Christian Dior), řasenka, korektor, pudr, tvářenka a nakonec lesk na rty (Collistar). Co mě opravdu nadchlo byl make-up Clarins, moc se mi  líbila jeho konzistence i přirozený vzhled na obličeji. Navíc příjemně voněl. Takže jsem si ho zařadila na seznam přání do budoucna :-) Líbily se mi i ostatní věci, ale nejvíc mě nadchnul právě ten make-up. Bohužel stojí 920, což pro mě není úplně hezká částka :-(

Líbilo se mi, že mě nikdo nenutil do koupě nějakých výrobků. Tak trochu jsem to očekávala, když to byla akce zadarmo. Já jsem se rozhodla pořídit si štětec na oční stíny Barbara Hofmann, kterým jsme se líčily. Líbil se mi jeho tvar, má bambusovou rukojeť, navíc není drahý - stál mě 159 Kč. Jen škoda, že nemá přírodní štětiny, ale za tu cenu :-) Aspoň je vhodný pro alergiky. Používaly jsme jenom tento štětec - nanášení barev, stínování, "blendění"...




U pokladny mi pak ještě slečna vizážistka nabídla v akci oční primer Artdeco, který jsme taky při naší lekci použily. Protože se mi líbil a byl trochu jiný než ten, co mám od Zoevy, tak jsem si ho taky koupila. V akci mě stál 149 Kč, plná cena byla 209 Kč. V porovnání s primerem od Zoevy mi přijde takový tužší, barva víc béžová lehce do růžova (nejsem moc dobrá v popisování odstínů barev) a má trochu perleti. Zoeva je víc do žluta, konzistence krémovější, žádná perleť.





Není to úplně na první pohled vidět, ale když se člověk
 snaží, tak oba primery uvidí.
Na závěr jsem si ještě pořídila plnitelný rozprašovač na parfém, neboli atomizér. Pro účastnice totiž byla akce - při pořízení atomizéru za 70,- doplnění libovolným parfémem zdarma. Takže aspoň můžu nosit s sebou svůj parfém v kabelce.



K nákupu jsem pak dostala ještě tři vzorečky. Make-up Happy light od Bourjois, čistící gel a hydratační krém od Venus. Jo a zapomněla jsem zmínit, že Make-up school je jen v Praze na Černým mostě nebo v Ostravě.

Taky se může líbit

0 komentářů