Padesát odstínů šedi - 2013/02/20

úterý, října 08, 2013

Ehm. Ano. Tak i mě se nakonec dostala do rukou tato knížka - Fifty Shades of Grey, neboli padesát odstínů pana Greye. Když jsem se doslechla, že něco takového bude u nás vycházet, tak jsem se o to přirozeně (jsem žena) zajímala. Dokonce jsem i uvažovala, že bych si ji šla koupit do Neoluxoru do předprodeje 26. září 2012 od 22 hodin, i když oficiálně se měla prodávat až od 1. října. Nakonec jsem ale byla líná a následně jsem za to, po přečtení recenzí, byla ráda. Říkala jsem si, že si ji přečtu až se někdy naskytne příležitost, půjčím si ji z knihovny.

Takže ne, nekupovala jsem si ji a přečtu si ji spíš proto, abych byla v obraze a takříkajíc držela krok s dobou. Uvidíme.

18. 2. 2013 cca 19:00 pondělí:

Kolegyně mi nabídla, jestli si knihu nechci půjčit a přečíst. Právě ji totiž vracela jiná kolegyně. Byly jsme v hospodě. Souhlasila jsem, ostatně proč ne?

22.2.2013 22:15 pátek:

Jsem na 52. stránce. Četla jsem půl hodiny ve vlaku. Grey pozval Steelovou na kafe. Trochu pomalejší rozjezd.

23.2.2013 11:00 sobota:

Strana 150. Už přišla o panenství a viděla "hernu". Hodina čtení před spaním. Udržuji standard zavedený ve vlaku - 50 stránek za půl hodiny.

28.2.2013 12:00 čtvrtek:

Od pondělí, kdy jsem jela zpátky vlakem do Prahy a četla si při cestě (do strany 320), jsem se nepohnula ani o stránku. Přistoupila na to, že podepíše tu jeho smlouvu a probrali krajní meze.

2.3.2013 12:00 sobota:

A je konec. Rozešli se a usmiřování bude v dalším dílu (Fifty Shades Darker).  Smlouvu vůbec nepodepsali. Potvrdila jsem si, že nemám ráda knížky "bez konce", respektive s koncem v dalších dílech. Protože já chci vědět rovnou, jak to dopadne a ne čekat půl roku, než se to dozvím. :-/ No ale chytlo mě to, to musím přiznat. A jelikož nedávno vyšel česky druhý díl, tak jsem dokonce přemýšlela, jestli si ho nemám koupit. Zvlášť když na Slevomatu měli docela lákavou akci. Ale odolala jsem, zas tak super to nebylo. :-)

No a o čem že to vlastně je - dobrou představu získáte tady.

Taky se může líbit

0 komentářů