Zoeva úlovek z konce září

čtvrtek, října 10, 2013

Nedávno jsem se koukala na youtube na jedno video, kde slečna předvádí jak se nalíčit pomocí palety 88 stínů - Ultra Shimmer Palette od Coastal Scents. Jelikož se mi paletka zalíbila a slečna říkala, že není drahá, tak jsem se rozhodla, že bych si ji také mohla pořídit.


Podívala jsem se tedy na stránky Coastal Scents a zjistila jsem, že je zrovna v akci. Super. Místo $19,95 stojí $10,95, tedy cca 220 Kč. Koukla jsem se tedy na shipping info a zjistila jsem, že zásilky posílají po celém světe, ne jen po USA. Což je pro Evropana taky super. Zaregistrovala jsem se tedy, abych si mohla přidat paletku do košíku, protože cena za dopravu je vykalkulována teprve u checkoutu, dřív se jí nedozvíte. A zjistila jsem, že to už není tolik super.

Paleta samotná sice stojí jen 11 dolarů, ale nejlevnější zahraniční doprava z nabídky - First Class Package International Service stojí $20,07. Takže dvakrát tolik co paleta. Jelikož jsem si chtěla objednat ještě 2 korektory za 7,95, tak už to pro mě nebylo zajímavé. Jelikož je to navíc z USA, tak bych musela ještě doplácet dph (do hranice na clo bych se ještě vešla). Zajímavé je, že když se dá do košíku jenom nezlevněný produkt - například pokud odeberu paletku a zbydou tam ty dva korektory, tak cena dopravy klesne na $15,08. Tedy slevu se asi snaží trochu kompenzovat zvýšením ceny dopravy.

Začala jsem tedy pátrat po alternativách a zjistila jsem, že v podstatě totožné paletky prodávají pod svojí značkou i jiné společnosti. Vyrábí to nejspíš jeden výrobce v Číně pro několik firem, které to pod svou značkou prodávají. Našla jsem tedy Zoevu, která má eshop i v ČR. Bohužel tam ale byla Ultra Shimmer Palette zrovna vyprodaná. Šla jsem tedy na jejich německej domovskej web, kde jsem si nakonec objednala. Cena je sice dražší než u Coastal Scents, ale zase doprava je levnější a člověk se nemusí zabývat cly a dph, když je to v rámci EU.

Objednala jsem si:
  • Ultra Shimmer Palette za 18,95 €
  • Concealer Palette za 18,95 €
  • Eye Primer za 5,80 €
Doprava stála 7,50. Ve čtvrtek ráno jsem si objednala a zaplatila kartou přes PayPal. V úterý odpoledne jsem si balíček vyzvedla na poště. Mohla jsem ho mít  už v pondělí, kdybych při doručování byla doma. Tomu říkám fofr. Hezky k tomu bylo tracking number, takže jsem sledovala, kde se moje objednávka právě nachází. Prostě super. Balíček byl navíc perfektně zabalený, aby se paletkám nic nestalo.


Paletku stínů jsem už vyzkoušela třikrát a myslím, že za tu cenu je to opravdu výhodný. Spoustu barev, což je přesně to, co jsem chtěla. Jasně, každá barvička je tam v prťavým kolečku a paletka je z takového levného plastu, ale to jsem přesně od tohoto výrobku očekávala.


Paletku concealerů - korektorů jsem vyzkoušela zatím jednou na zkoušku. Bohužel to nemohu porovnat s žádným jiným korektorem, protože jsem ho do této doby nepoužívala, ale myslím, že v pohodě.


Eye Primer je také můj první, takže nemohu říct skvělý nebo naopak špatný, to až budu mít porovnání. Co ale můžu říct je, že na rozdíl od paletek je na něm napsáno vyrobeno v EU. A i na to vypadá, aspoň vzhledem. Víčko je plastové a lesklé a kelímek skleněný. Prostě na první pohled působí mnohem víc estetičtěji. Navíc podle krabičky obsahuje vitamín E, extrakt z rozmarýnu (na co asi je?) a není parfémovaný. Co mě u Zoevy ještě zaujalo, jsou kosmetické štětce. Možná časem vyzkouším.



Taky se může líbit

0 komentářů