Sephora úlovek z konce září

středa, října 16, 2013

Na konci září jsem o víkendu vyrazila do Sephory, protože jsem potřebovala narychlo sehnat štětec na korektor, abych mohla vyzkoušet svoji novou paletku korektorů od Zoevy. Při dnech Marianne jsem si tam totiž koupila štětec na rtěnku, a protože jsem s ním byla spokojená a líbil se mi jeho design, tak jsem se rozhodla pořídit si tam i tento štětec. Navíc jsem měla takový ten kuponek s 20% slevou, který často rozdávají děvčata ze Sephory. Tak proč to nevyužít :-)


Když jsem ale dorazila do Sephory, tak jsem se dozvěděla, že tam ten víkend mají akci "Při nákupu dvou výrobků dostaneš třetí (nejlevnější) za 1 korunu". Takže jsem se nechala zlákat a koupila jsem si tedy celkem tři věci značky Sephora:


První z nich je tedy štětec na korektor Sephora Professionnel. Má číslo 46 a je na něm napsaný jeho název/označení: Concealer - Anti-cernes. Štětiny má umělé. Cena 220 Kč.



Dál jsem si koupila ještě štětec na oční stíny č. 26 Shadow - Paupiere fin. Je také z umělých vláken, takže se hodí spíše na krémové/gelové oční stíny. Mě jakožto nejlevnější výrobek stál 1 korunu, normálně ale stojí 189 Kč.


No a nakonec jsem si koupila ještě tužku na oči, abych trochu rozšířila své barevné spektrum tužek, které vlastním. Navíc tyhle tužky od Sephory mám opravdu ráda. Zatím jsem tedy měla jen dvě, ale jsem s nima tak spokojená, že jsem si koupila další. Je to tužka Countour eye pencil 12HR wear Waterproof a vybrala jsem si odstín 03 5th Avenue. Cena 210 Kč. Slečna ze Sephory mi poradila, abych ji skladovala v ledničce, aby se lépe nanášela, protože je taková hodně "krémová", zvlášť pokud máte v bytě hodně teplo. Ale mě to zatím tak vyhovuje a trik s ledničkou jsem ještě nezkoušela. Při dnech Marianne jsem si koupila odstín 13 Tiramisu, takže přikládám fotku kde jsem obě barvičky porovnala vedle sebe na hřbetu dlaně.





Taky se může líbit

0 komentářů