Lull

neděle, října 13, 2013

Tenhle příspěvek musím napsat, protože jsem prostě nadšená z nové kolekce Lull. Kdo Lull ještě nezná, tak je to slovenská značka lounge wear, neboli oblečení na lenošení. :-) Já mám od Lull dva setíky tričko + tepláky, pak ještě pyžámko a podkolenky.

První setík a pyžámko jsem dostala předloni od přítele k Vánocům. A teď v září jsem si společně s mamkou (líbil se jí můj první setík, takže chtěla taky) objednala druhý setík, protože byl výprodej před novou kolekcí, takže to bylo extra výhodné.

No a nová kolekce je prostě "mňam". Nejvíc se mi asi líbí legíny a setík tílka a kalhotek, protože to dřív v nabídce nebylo. Novinkou jsou také návleky na ruce a maska na spaní. Co se mi ještě hodně líbí jsou pyžámka. Nejvíc mě na těchto kouscích zaujaly jejich nápadité detaily - řasení legín na bocích, vlnka na tílku, "pás přes bříško" (nevím jak jinak to nazvat) u pyžama. No asi ale zatím zůstanu jen u koukání, když jsem si nedávno koupila druhý setík. Třeba na mě něco ve výprodeji zase zbyde :-)

Taky se může líbit

0 komentářů